Voice chat voor de wii.

Status
Niet open voor verdere reacties.

megablaster

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hai mensen,

Ik wil dol graag tijdens het spelen online, met bijvoorbeeld Mariokart voice chat kunnen gebruiken(gratis bellen).
nou eigenlijk alleen met mariokart omdat je dat leuk met zijn vieren online kunt spelen.

Nu is het een kwestie van bellen en telefonisch lol beleven....
echter dat gaat flink oplopen aan kosten als ik dat voortzet.

Nu ben ik druk op Google aan het zoeken naar alternatieven.
het zal aan mijn gebrek aan fantasie liggen.
maar met geen enkel trefwoord vindt ik wat ik zoek.

Ik heb de wii speak nagetrokken. en die blijkt geen mariokart te ondersteunen.
erg jammer want dat zou de oplossing zijn voor mijn problemen.

het vervelende is dat mijn maat en ik allebei de pc's op zolder hebben staan. dus skype is ook niet een echte oplossing. Skype biedt wel draadloze telefoons. maar die kosten over de 100 euro. (en dan zullen we allebei 1 moeten aanschaffen)

Ik vraag me af, is er een tool/gadget/device, wat me kan helpen.
dus eigenlijk iets wat je zo op de modum kunt aansluiten anders wel via wifi?

gr megablaster

Re:

Hallo,

Als je allebei een mobiele telefoon hebt. En wifi in huis (dus dat je met je mobiel op het internet kunt) dan kun je Fring eens proberen. Met dat programma dat je op je mobiele telefoon installeert kun je bellen naar andere mensen die fring hebben. Je moet ze alleen maar toevoegen via nickname aan je fring contactenlijst dit programma werkt online via wifi dus je moet wel met het internet verbonden zijn. Je kan om het nog makkelijker te maken via fring op je mobiel inloggen op skype en zo met skype contacten praten via je mobiel.

http://www.fring.com/default.asp

Ik hoop dat je er iets aan hebt!!!:thumb:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als je allebei een mobiele telefoon hebt. En wifi in huis (dus dat je met je mobiel op het internet kunt) dan kun je Fring eens proberen. Met dat programma dat je op je mobiele telefoon installeert kun je bellen naar andere mensen die fring hebben. Je moet ze alleen maar toevoegen via nickname aan je fring contactenlijst dit programma werkt online via wifi dus je moet wel met het internet verbonden zijn. Je kan om het nog makkelijker te maken via fring op je mobiel inloggen op skype en zo met skype contacten praten via je mobiel.

http://www.fring.com/default.asp

Ik hoop dat je er iets aan hebt!!!:thumb:

dat moet ik maar es proberen.

ik heb een samsung star.
ik ben bang dat het niet werkt, butt who knows!
thx mate

Als het niet werkt kun je altijd download/Via PC/Samsung en daaronder other kiezen dan kan het werken of niet dat weet je nooit:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan