Voicemail bellen met eigen nummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hallo4u

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2010
Hallo allemaal,

is er iemand weten, waarom als iemand zo vaak naar eigen nummer gebeld heeft (via dezelfde toestel, heeft alleen 1 toestel) alleen om voicemal te beluisteren en niet naar 1233,( wel af en toe ook naar 1233 gebeld)? de provider is van simpel. Is het mogelijk dat dit nummer gekoppeld met andere nummer (2e nummer zo iets?)

Ik probeerde mijn eigen nummer te bellen om uitproberen (mijn provider is T-mobile) en door geschakeld naar mijn voicemail om bericht achter laten (net als de mobiel niet bereikbaar is), maar niet om te beluisteren.

Als er iemand weten over dit is, zou graag informatie krijgen.

Alvast bedankt;)

Laatst bewerkt:
is er iemand die weet, waarom als iemand zo vaak naar eigen nummer gebeld heeft alleen om voicemal te beluisteren
- mischien om te kijken of die persoon een bericht heeft ?

en niet naar 1233,( wel af en toe ook naar 1233 gebeld)
- heb geen idee

de provider is van simpel. Is het mogelijk dat dit nummer gekoppeld met andere nummer (2e nummer zo iets?)
- dit is mogelijk kijk even in je boekje van simpel om zekker te weten dat 1233 you voicemail is

Ik probeerde om mijn eigen nummer te bellen (T-mobile) en door geschakeld naar mijn voicemail, maar niet om te beluisteren gewoon naar voicemail om boodschap laten geven (als die mobiel niet bereikbaar is).
- je word zowisow doorgeschakeld omdat je zelf belt hierdoor kan je je eigen telefoon niet opnemen ;) tenzij je een dubbele lijn kan accepteren

Als er iemand weten over dit is, zou graag informatie krijgen.
- om meer info te geven probeer je omschrijving wat duidelijker te maken :)

@ lccookie1992: knap dat jij zowiezo al snapt wat er geschreven is.... :thumb:

sorry jongens...mijn Nederlands is niet zo echt goed, maar toch heb die informtie nodig.

dankje

mijn antwoord is nee :) ik heb geen idee waarom iemand vaak naar zen eigen nummer zou bellen het kan zijn dat die persoon het perongeluk doet ivm sneltoets ?

1233 word meestal gebruikt om je voicemail te checken

naar je eigen nummer bellen dan kan je allen een bericht voor jezelf achter laten

hoop dat je er wat mee kan :) als er vragen on beantwoord zijn hoor ik het graag

Bedankt lccookie1992..

dat die persoon het perongeluk doet, denk ik niet want het was zo vaak gebeurd (kan op de lijst nummer gebeld zien) en heeft sneltoest ook niet.
Heb die gezien op de lijst (nummer gebeld) dat die persoon die doet al 2 maanden, maar voordat, heeft altijd naar 1233 gebeld om voicemail beluisteren.
Dus, vind ik raar...of niet?:P

2 maanden lang soms je voicemail bellen is opzich niets mis mee :P tenzij je altijd de telefoon op neemt xD

als ik zijn bel gedrag zou zien dan zou ik denken dat hij de telefoon vaak niet op neemd :) anders is het raar

of hij speelt wat met ze telefoon

voorbeeld:
even kijken wat ik allemaal met de voicemail kan doen :P

Ja, hij de telefoon vaak niet op neemt, maar toch bel 1233 voor de voicemail beluisteren, hetzelfde voor alle providers.

naar je eigen nummer bellen dan kan je allen een bericht voor jezelf achter laten, dat wat ik weet ook, daarom vind dit raar wat hij doet.:confused:

of hij speelt wat met ze telefoon
voorbeeld:
even kijken wat ik allemaal met de voicemail kan doen
---- denk ik niet hoor, niet soort nieuwsgierig mens met die aparaat te spelen...hehehhee:P

PS: di toestel was mijn oude toestel dus weet ik precies over die toestel;)

het is echt puzzle voor me:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan