voicemail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

margi

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Ik heb een Siemens C72 (al geruime tijd) met als provider Orange.
Ik heb mijn voicemail ingesproken en de telefoon geeft ook aan dat het bericht ingesteld en aan staat. Toch gaat de telefoon niet op de voicemail als ik mijn GSM niet opneem.
Hoe kan dat?

bel het nummer 1244, klik daarna op tariefplan wijzigen..;) als het goed is moet je je tariefplan gratis kunnen veranderen. Dan moet je voicemail het doen!

als ik 1244 bel, krijg ik een flink keuzemenu, maar niet tariefplan wijzigen

Dat moet wel, ik heb namelijk ook orange en ik krijg het wel..;) het is iets van nummer 6 denk ik

Sorry, bij mij hoor ik bij 6 iets over happy hours aanzetten (wat trouwens bij mij niet gaat) en de andere keuzemenu's zijn het ook niet

Oke, dan kan ik je verder niet helpen. Me hele famillie heeft Orange en bij iedereen kan ik de tariefplan weizigen!

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het tariefplan gewijzigd moet worden als er een probleem is met de doorschakeling naar de voicemail.

@margi:
Check de doorschakelingen in je telefoon. Het kan namelijk ook een verkeerde doorschakeling zijn die ingesteld is. Dit kun je gemakkelijk opheffen door ##002# in te toetsen gevolgd door de beltoets (precies zoals je een nummer belt) De doorschakeling naar voicemail blijft wel gewoon staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan