Voip Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morse92

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
Beste,

We hebben sinds kort een telefoon die via de router werkt en dat betekent dus dat de ISDN kabel in de router zit. Nu was ik benieuwd of er software bestaat om ook te bellen via je computer over de ISDN lijn. Dus dat ik met m'n headset op kan telefoneren en/of de telefoon kan opnemen als de computer aanstaat. Ik heb al een beetje rond gekeken op internet maar kan alleen maar dergelijk diensten als Skype vinden en daar ben ik niet in geïnteresseerd.

Ik zou het graag van jullie horen als dit soort software bestaat gratis of betaald maakt me niet zoveel uit, als het maar niet om enkele honderden euro's gaat.

Groet,

Morse

Op je eigen nummer?
Je kan Voipbuster nemen maar dan niet met je eigen nummer. Bij Voipbuster krijg je ook een nummer erbij waarmee je kan bellen en gebeld kan worden op je PC en dus kan je daarvoor je headset gebruiken.

Goed dat je dat inderdaad zegt, het is de bedoeling dat ik het nummer gebruik wat de provider mij geeft. Dus eigenlijk gewoon van je computer ook een telefoon maken. Voipbuster heb ik inderdaad geprobeerd, maar dit is een zelfde soort dienst als Skype en dat is niet echt wat ik zoek.

VB lijkt helemaal niet op Skype hoor !
Wat zoek je precies dan?

Een programma dat de telefoon ook virtueel op mijn computer laat overgaan of waar ik mee kan bellen, zie het als een computer in je telefoon netwerk die kan opnemen en bellen. Mijn vraag is dus bestaat dit soort software?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan