Voip verbinding valt regelmatig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofie321

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Ik maak gebruik van Voip budget (omgezet in een dial plan in een telefoon zodat ik ook zonder headset kan bellen), maar mijn verbinding valt regelmatig uit tijdens het bellen. Ik ben erg tevreden over Voip, vooral omdat de kosten zo laag zijn, maar deze factor wordt toch wel irritant zowel voor mij als de vrienden met wie ik bel. Is dit een technisch foutje van Voip wat ik maar moet accepteren omdat de kosten zo laag zijn of is hier wat aan te doen?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Sofie

Aan het downloaden onder het bellen ?

en wat is de snelheid van het internet ??

Nee, de computer staat meestal uit en ik heb een snelle internetverbinding die zelden problemen geeft.

ik heb sinds een paar dagen ongeveer hetzelfde probleem: ik heb ca. 4 seconden verbinding en dan sluit skype compleet af. Ook als ik een testgesprek probeer, na ongeveer 4 seconden sluit skype af.
Daar mijn vriendin (zeker nu ze in verwachting is) vaak met haar moeder in Polen belt, is dat ontzettend lastig.
Skype al een keer compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft.

gr.Jan

Hoi Sofie321,
je bedoelt waarschijnlijk budgetphone? Of voipbuster? Wat voor een device gebruik je?

JANP kan beter via voipcheap bellen. Dan kun je gratis bellen naar vaste telefoon in Polen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan