Voipbuster niet meer gratis binnen NL!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Helaas, ik zag tijdens een belletje dat ik niet meer gratis bel binnen NL met Voipbuster bedoel ik!! :):)
Het moest er van komen maar toch jammer!

Laatst bewerkt:
Je kunt nog wel gebruik maken van www.freecall.com

Met die software kun je een (beperkt) aantal telefoontjes per week, tot een totale lengte van max. 300 minuten maken naar vaste nummers.

Tijs.

Kleine aanpassing zie ik nu.
De eerste 120 dagen kan het nog wel.
Zogenaamde Freedays.

iets uitgebreider:) :

* Maximaal 300 gratis minuten per week voor geregistreerde gebruikers, gemeten over de laatste 7 dagen. Niet gebruikte gratis minuten kunnen niet worden meegenomen naar de volgende week. Heeft u meer gebeld dan de limiet, worden de normale tarieven in rekening gebracht. Met uw Freedays kunt u gratis bellen naar alle bestemmingen gemerkt met "Gratis". Als uw Freedays op zijn, worden de normale tarieven in rekening gebracht. U kunt extra Freedays krijgen door beltegoed aan te schaffen

en gratis ( naar vaste nummers, geen startklik) zijn o.a.

Australie
Belgie
Canada
Frankrijk
Griekenland
Ierland
Italie
Japan
Maleisie
Monaco
Nederland
Nieuw-zeeland
Oostenrijk
Portugal
Singapore
Spanje
Verenigde Staten (+mobile)
Zwitserland

Slaat dit 'uitgebreide verhaal' op Voipbuster of op Freecall of evt. op beiden?

Tijs.

Dat slaat op Voipbuster. Die andere ken ik niet. Voipbuster hebben we vanavond nog gebruikt om naar mobiel te bellen in het buitenland. 20 minuten voor minder dan 4 euro. Met de GSM is dat toch gauw 15 euro. ( 75 eurocent per minuut)

Ik gebruik het ook voornamelijk om naar Zuid Afrika te bellen. Dat was voorheen 0.01 cent en nu 0.03 maar nog steeds veel goedkoper als welke andere aanbieder dan ook. Voor de rest was gratis bellen in NL erg mooi. Maar zoals ik het nu zie kom ik niet boven de 300 min per week uit hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan