voipbuster sms tarieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
hallo,

Ik heb net 10 euro bel tegoed gekocht bij voipbuster.
op internet staat dat een sms 0.060 euro per sms.
Maar bij mij gaat er 0.10 cent af.
Dat klopt dus niet.
Komt dit omdat ik mijn nummer als afzender heb?

Bvd

wat raar

Ik zelf gebruik dit programma al lang en ik weet niet beter dat het 5 euro cent kost zie hier onder.

VoipBuster offers very cheap sms to Nederland for € 0.050
With VoipBuster you can sms Nederland for only € 0.050!

Click here to view all our rates!

:thumb:

Bij mij ging er 10 cent af.
Bellen naar mobiele nummers kost 25 cent per minuut.
Dat klopt volgensmij ook niet.

gsm tarief

VoipBuster offers very cheap calls to Nederland mobiles for € 0.250
With VoipBuster you can call Nederland mobiles for only € 0.250!

Hoe het kan dat sms 10 cent kost weet ik maar heb je binnen nederland sms verstuurd en naar een nederlands gsm gestuurd. Mischien dat daar het probleem licht. ik weet alleen niet hoe je bij 0.060 cent komt want het moet toch echt 0.050 cent zijn. Probeer een de nieuw te vinden en installeer deze dan eens http://www.voipbuster.com/nl/download.html
en sms dan even een berichtje naar je zelf maar kijk eerst even wat hij aan beltegoed heeft staan en dan na het verzenden kijken wat hij doet. Mocht het dan nog niet goed zin mail je even met hun zelf zij kunnen dat terug zien in een database en weten dan wat er mis is. en kijk eens bij optie`s dus via extra dan optie en dan caller id kijk eens of je land goed staat mischien dat hij denkt dat je ergens anders bent. Ik weet niet of dat in vloed heeft maar zou kunnen mar als het goed is geef je ook een +31.......... nummer mee daar zou hij ook moeten weten dat je in nederland zit. Ik hoop dat het werkt en anders klacht indienen bij hun.

Groetjes Harrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan