Vol bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Wanneer ik pictogrammen schik of iets anders wijzig in de videoafstelling dan komen er ineens zo'n 60 icoontjes op mijn bureaublad te staan. Wie weet hoe dat komt en vooral hoe ik er af kom.
Het is begonnen nadat ik de driver voor de op het moederbord geintergreerde Matrox MGA-G200 installeerde. Het is de juiste driver.

Wie helpt me hier uit??

grtz.,

Henk Sr

Bertus, bedankt voor je antwoord, maar ik denk dat het een andere oorzaak heeft want de icoontjes die op het scherm komen zijn allemaal onderdeel van de driver. Een soort subprogramma's dus den ik. Zou dat kunnen???

zijin zeker van die kleurenindicator
kan je je kleuren scherper stellen enzo.
heb er zelf ook 3.
kan je ze niet allemaal in een map zetten.
heb je 1 map en daar staan ze allemaal in.

Heb de monitor verwisseld. Toen was het euvel verdwenen. Zat dus een foutje in de oude monitor denk ik.

grtz.,

henk sr

Zijn het niet gewoon de installatiebestanden geweest die je op het buroblad hebt uitgepakt en die weer verwijderd zijn na insatllatie van je drivers? Het lijkt me stug dat een monitor zelf besluit om iconen te laten zien op een buroblad, want een monitor is niks meer dan een weergaveapparaat :D

Sarvo, je hebt helemaal gelijk. Dat moet het geweest zijn. Maar hoe komen die installatiebestanden op het buroblad terecht??

grtz.,

henk sr

Drivers zitten vaak in een zelfuitpakken bestand en als je lekker doorklikt, zonder te kijken waar de tijdelijke bestanden worden geplaatst, wordt automatisch de plek gekozen waar je voor het laatst iets uitgepakt hebt en dat kan soms best wel irritant zijn. Zo zit ik me vaak suf te zoeken naar iets dat ik gedownload heb (via IE), omdat ik vergeten ben te kijken waar het opgeslagen wordt :D

Dat moet het geweest zijn. Als het laat wordt en de vermoeidheid mee gaat spelen, dan gaat het klikken ook wat ongecontroleerd.Ben toch blij dat ik nu weet wat het is geweest.

grtz.,

henk sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan