Volgende code in tabel zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wes44

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
Beste hoe zet ik het best onderstaande code in een tabel?

PHP:
echo '<form method="post" action="updateleveranciers.php">
Nummer: <input name="Nummer" type="text" value="'.$_GET['Nummer'].'" /><br>
Nieuw referentienummer: <input name="Referentienummer" type="text" value="'. $_GET['Referentienummer'].'" /><br>
Nieuwe bedrijfsnaam: <input name="Bedrijfsnaam" type="text" value="'. $_GET['Bedrijfsnaam'].'" /><br>
Land: <input name="Land" type="text" value="'. $_GET['Land'].'" /><br>
Adres: <input name="Adres" type="text" value="'.$_GET['Adres'].'" /><br>
Nummer: <input name="Nr" type="text" value="'.$_GET['Nr'].'" /><br>
Gemeente: <input name="Gemeente" type="text" value="'.$_GET['Gemeente'].'" /><br>
Postcode: <input name="Postcode" type="text" value="'.$_GET['Postcode'].'" /><br>
Faxnr: <input name="Faxnr" type="text" value="'.$_GET['Faxnr'].'" /><br>
Telefoonnr: <input name="Telefoonnr" type="text" value="'.$_GET['Telefoonnr'].'" /><br>
Website: <input name="Website" type="text" value="'.$_GET['Website'].'" /><br>
Contactpersoon: <input name="Contactpersoon" type="text" value="'.$_GET['Contactpersoon'].'" /><br>
<input type="submit" value="Nieuwe gegevens opslaan"/>
</form>';
}

Het is hier wel de bedoeling dat je zelf dingen gaat proberen te maken.
En niet via dit form de mensen voor jou je site in elkaar gaan scripten!

Het is hier wel de bedoeling dat je zelf dingen gaat proberen te maken.
En niet via dit form de mensen voor jou je site in elkaar gaan scripten!

Ik leer enorm veel van commentaar op mijn code

Zal wel, maar als je een form op het forum gooit met de vraag hoe maak ik er een table van.
Wat men hier wilt zien is dat je zelf dingen porbeerd en als je dan ergens op vast loopt, dan je vraag posten
en als het nodig is de code erbij.

Zoiets?

PHP:
<table><tr>Nummer: <input name="Nummer" type="text" value="'.$_GET['Nummer'].'" /><br>
</tr><tr>Nieuw referentienummer: <input name="Referentienummer" type="text" value="'. $_GET['Referentienummer'].'" /><br>
</tr><tr>Nieuwe bedrijfsnaam: <input name="Bedrijfsnaam" type="text" value="'. $_GET['Bedrijfsnaam'].'" /><br>
</tr><tr>Land: <input name="Land" type="text" value="'. $_GET['Land'].'" /><br>
</tr><tr>Adres: <input name="Adres" type="text" value="'.$_GET['Adres'].'" /><br>
</tr><tr>Nummer: <input name="Nr" type="text" value="'.$_GET['Nr'].'" /><br>
</tr><tr>Gemeente: <input name="Gemeente" type="text" value="'.$_GET['Gemeente'].'" /><br>
</tr><tr>Postcode: <input name="Postcode" type="text" value="'.$_GET['Postcode'].'" /><br>
</tr><tr>Faxnr: <input name="Faxnr" type="text" value="'.$_GET['Faxnr'].'" /><br>
</tr><tr>Telefoonnr: <input name="Telefoonnr" type="text" value="'.$_GET['Telefoonnr'].'" /><br>
</tr><tr>Website: <input name="Website" type="text" value="'.$_GET['Website'].'" /><br>
</tr><tr>Contactpersoon: <input name="Contactpersoon" type="text" value="'.$_GET['Contactpersoon'].'" /><br>
</tr><tr><input type="submit" value="Nieuwe gegevens opslaan"/></table>
</form>';

Zoiets?

PHP:
<table><tr>Nummer: <input name="Nummer" type="text" value="'.$_GET['Nummer'].'" /><br>
</tr><tr>Nieuw referentienummer: <input name="Referentienummer" type="text" value="'. $_GET['Referentienummer'].'" /><br>
</tr><tr>Nieuwe bedrijfsnaam: <input name="Bedrijfsnaam" type="text" value="'. $_GET['Bedrijfsnaam'].'" /><br>
</tr><tr>Land: <input name="Land" type="text" value="'. $_GET['Land'].'" /><br>
</tr><tr>Adres: <input name="Adres" type="text" value="'.$_GET['Adres'].'" /><br>
</tr><tr>Nummer: <input name="Nr" type="text" value="'.$_GET['Nr'].'" /><br>
</tr><tr>Gemeente: <input name="Gemeente" type="text" value="'.$_GET['Gemeente'].'" /><br>
</tr><tr>Postcode: <input name="Postcode" type="text" value="'.$_GET['Postcode'].'" /><br>
</tr><tr>Faxnr: <input name="Faxnr" type="text" value="'.$_GET['Faxnr'].'" /><br>
</tr><tr>Telefoonnr: <input name="Telefoonnr" type="text" value="'.$_GET['Telefoonnr'].'" /><br>
</tr><tr>Website: <input name="Website" type="text" value="'.$_GET['Website'].'" /><br>
</tr><tr>Contactpersoon: <input name="Contactpersoon" type="text" value="'.$_GET['Contactpersoon'].'" /><br>
</tr><tr><input type="submit" value="Nieuwe gegevens opslaan"/></table>
</form>';

Ja dit is de goede :D bedankt hoor, kan ik weer verder ^^

Zo en nu heeft iemand je een kant en klare oplossing gegevens en wat leer je daar nu van?
Met minimale moeite had je dit ook zelf kunnen uitdokteren.
beetje googlen en lezen!

@phobia

Ach joh, had wat tijd over en dacht: Ach, waarom ook niet ;)
Koste me in totaal eh, iets van 35 seconden om dat te typen, zegmaar "</tr><tr>".

Maargoed, een simpele google-actie had hetzelfde resultaat kunnen geven, zou wat meer tijd kosten, en om nou te zeggen "Google it, mofo!" (wat ik dagelijks zie op diverse fora) zou ook weer niet al te aardig zijn :P

Zo had ik het ook kunnen plaatsen -->
En wes44, zou je hier even kunnen kijken ;) http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&biw=1366&bih=580&q=echo+table+php&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=
In principe is het allemaal bruikbaar, maar neem nu het 4e resultaat -->
http://www.daniweb.com/web-development/php/threads/154105/723723#post723723
Die kan je bijvoorbeeld gebruiken.

Ach ja, het is maar net wat je als ''helper'' wilt doen en hoeveel tijd je hebt, in welke stemming, and so on.

Het is alleen niet de eerste post die hij zo doet.
Vind het ook niet erg om te helpen en hints te geven.
Maar hij beweerd dat hij kennis heeft van php en weet niet hoe je variables moet gebruiken.
Volgens mij zijn variables wat je leert na hello world.

Telkens als hij geholpen wordt vraagt hij weer een stapje verder en ook dat wordt door andere gemaakt.
Moet iedereen voor zich weten, maar op mijn komt dat krenterig en lui over.
Ik beweer niet dat het ook het geval is. Maar de vragen begonnen met hulp voor een schoolopdracht die binnen een par dagen afmoest zijn.

Op die manier weet je niet wat je van de vragen(daden) moet denken.

Laatst bewerkt:
@CaptainBri:
Ik geloof dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

Absoluut, ik ben echt zo van: "What the heck, are you kidding me?"

En heb zelf even de code (die ik eerder geplaatst had) uitgetest, en volgens mij werkt hij geeneens! Haha ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan