• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volgorde draaigrafiek aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijmegen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Ik heb weer eens een vraag over excel.... ik kom er niet uit met het aanpassen van de draaitabel. Ik heb een onderzoek gehouden met 70 vragen met de antwoordmogelijkheden:
Altijd, Vaak, Soms, Nooit. Nu ik bezig ben met de analyse, en ik hier dus draaitabellen bij maak, zet Excel de antwoordcategorien in alfabetische volgorde en krijg ik in mijn tabellen en grafieken dus de volgorde: Altijd, Nooit, Soms, Vaak....

Ik heb dit al geprobeerd aan te passen door ervan te maken: 1. Altijd, 2. Vaak, 3. Soms, 4. Nooit. Maar ook nu komt het niet in de juiste volgorde....

Kan iemand mij hiermee helpen?

Kan je ergens uitvinken dat er alfabetisch gesorteerd moet worden door Excel? Ik dacht het wel maar kan mij vergissen.

Kan je ergens uitvinken dat er alfabetisch gesorteerd moet worden door Excel? Ik dacht het wel maar kan mij vergissen.

Ik heb het zelf al opgelost..... :rolleyes:

Beetje stressen ivm met afstuderen, maar het is gelukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan