volgorde ikonen wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoklat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
alles staat alfabetische geklasseerd van icoontjes en van mijn mappen. Ook bij mijn afbeeldingen.
Maar als ik werk met frontpage of een ander programmaatje en naar mijn foto's ga of mijn afbeeldingen, zie ik ze steeds in de omgekeerde volgorde. Dus van Z naar A.
Als ik dit wijzig door mijn rechtermuisknop en schikken
op naam aanklik, dan veranderen ze eventjes , maar bij de volgende bewerking staan ze weer omgekeerd.
Begrijp je wat ik bedoel? Ik vind dit wel vervelend.
Kan er mij iemand helpen?
.

als ze nu van A tot Z staan of Z tot A, dat is toch het zelfde.
je begint gewoon ergens anders :D

Geplaatst door sluysen
als ze nu van A tot Z staan of Z tot A, dat is toch het zelfde.
je begint gewoon ergens anders :D

:confused: wat heeft hij daar nou aan...

--------------------

Sjoklat: welke programma's? En bedoel je in het venster van bestand openen of invoegen?

probleemke

ik vind het ambetant werken zo. Het is als ik een afbeelding wil invoegen, bij frontpage, of irvanvieuw.
Ik moet nogal veel foto's verkleinen van formaat. En voor mij is het praktischer werken als ze alfabetisch staan. Nu moet ik het telkens omgekeerd doen.
Als ik word werk en een afbeelding invoeg staan ze alfabetisch en in mijn andere programma's omgekeerd.
Weet er iemand iets.
Hier probeer ik het ook even, bij bladeren en zie ....
eveneens al mijn afbeeldingen van Z naar A

heb je al eens geprobeerd om in de verkenner onder extra, mapoties, weergave je mappen standaard in te stellen?

Als je dan begint bij lokaal station(c): en je sorteert deze map eerst alfabethisch door op "naam" te klikken en je gaat daarna naar mapopties om deze instelling vast te leggen, dan blijven bij mij de mappen allemaal alfabethisch gesorteerd.

gelukt

whow, het is me inderdaad gelukt zoals jij het schrijft.
Je kunt niet geloven hoe blij dat ik daar voor ben. Heel erg bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan