Volgorde op Bureaublad verstoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Sinds enige tijd is de volgorde van bestanden op mijn Bureaublad (XP) verstoord. Soms staat lijkt die geheel chaotisch, soms gaat hij van klein naar groot en van z naar a (dus Deze Computer komt onderaan).
Het probleem doet zich voor vanuit Irfanview en vanuit mails die ik aan het schrijven ben (invoegen afbeelding in tekst, of invoegen bijlagen). Wie weet hier een oplossing voor? Simpelweg anders rangschikken helpt niet. Ik heb geprobeerd Bureaublad (de map) weg te gooien, maar dat weigert XP.

Alvast bedankt voor je antwoord,
I.

Je kunt proberen:

Eigenschappen [op bureaublad] bureaublad, dan bureaublad aanpassen, dan website, bureaublad items vergrendelen.

Misschien helpt dat.

hardop nadenken

probeer eens dit : ( misschien raar maar het is te proberen )

maak je bureaublad leeg start opnieuw op en zet alles weer terug en rankschik dan alles.. zou zo maar kunnen werken

zie het als een reset voor je bureaublad

Bas(vandalen), bedankt!
Eerlijk gezegd had ik er geen vertrouwen in, maar toch werkt het! Ik had al eerder een tijdelijke map aangemaakt en alles van het bureaublad daarin gegooid, en toen de Bureaublad-map proberen weg te gooien (maar dat ging dus niet).
Het [met leeg bureaublad] heropstarten in jouw voorstel is blijkbaar de kern... in ieder geval ben ik erg opgelucht.

PS Het probleem deed zich bij mij voor bij het benaderen van het Bureaublad vanuit:
1) Irfanview
2) Outlook Express (bijlage toevoegen, of plaatje in tekst invoegen)
3) Internet Explorer (afbeelding opslaan als... )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan