Volgorde opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

etboss

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
156
Ik zou graag de volgorde van de programma's, die automatisch opstarten, wanneer ik mijn PC aan zet, willen veranderen.
Weet iemand mij te vertellen hoe dat moet of is er een progje voor om dat te doen? Met MSCONFIG kan je ze we zien, maar niet aanpassen (of heb ik iets gemist?)
Ik wil namelijk Norton als een van de eerste applikaties willen laten starten.


Erwin
 
Ik wil er graag zeker van zij, dat antivirus en firewall aktief zijn , voor er contact met het net wordt gemaakt.

Erwin
 
Geplaatst door etboss
Ik wil er graag zeker van zij, dat antivirus en firewall aktief zijn , voor er contact met het net wordt gemaakt.

Erwin
gewoon handmatig verbinden ipv automatisch ... tenandere ik gebruik sygate en die start op voor men router verbinding maakt, ie blijft blokkeren tot de antivirus is opgestart ... maar dit kan toeval zijn.
 
Volgens de "Help" van mijn Norton Systemworks 2005 (met alleen antivirus geïnstalleerd.) wordt de Auto-protect opgestart "as soon Windows starts up". Tevens is er een optie om dit tijdens het booten al te laten opstarten. Het is een "recommended" optie alhoewel die bij mij niet was ingeschakeld. (Kwam ik net achter)

Overigens denk ik dat het verschijnen van het Auto-protect icoontje los staat van het daadwerkelijk opstarten van Autoprotect zelf. Maar dat weet ik ook niet zeker.

posts_images\Auto-Protect.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sidi.

You're right. Het is inderdaad een instelling van Norton.
En......hij stond aan, dus inschakelen bij opstart Windows.



Bedankt allemaal

Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan