Volle C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingaantouwtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo!

Mijn C-schijf geeft aan dat hij vol zit, maar als je de bytes van de mappen bij elkaar optelt kom je op 8.3GB, niet op 9.56 zoals hij meld.

Ik heb dit probleem al heel lang, heb hem al 2x geformatteerd en ge defragmenteerd, ik heb hem heel lief aangekeken maar niks hiervan helpt.

Elke keer dat ik wat heb opgeruimd, en er zit weer iets van 600 MB vrij, is het bij de volgende keer opstarten weer 200 MB vrij..
Ik word helemaal gek, help?

Jochum:rolleyes:

Hallo!

Mijn C-schijf geeft aan dat hij vol zit, maar als je de bytes van de mappen bij elkaar optelt kom je op 8.3GB, niet op 9.56 zoals hij meld.

Ik heb dit probleem al heel lang, heb hem al 2x geformatteerd en ge defragmenteerd, ik heb hem heel lief aangekeken maar niks hiervan helpt.

Elke keer dat ik wat heb opgeruimd, en er zit weer iets van 600 MB vrij, is het bij de volgende keer opstarten weer 200 MB vrij..
Ik word helemaal gek, help?

Jochum:rolleyes:

als je al de bytes optelt, dan moet je er rekening mee houden dat er voor de grote van de HDD meestal 1000bytes = 1 KILObyte gerekend wordt. en 1000 kilobyte = 1megabyten enzovoort.

Als je terug opstart en dan terug kijkt hoeveel hardeschijfruimte je nog over hebt kan dit verschillen naar gelang hoeveel virtueel geheugen windows vrijgemaakt heeft op de HDD om te gebruiken. Dit geheugen gebruikt hij naast het ram geheugen omdat daar niet alles in kan om direct te gebruiken.

groetjes

Maar elke keer dat er weer wat ruimte is, gaat hij weer vol, ook vaak precies naar 200 (over)...
Is er dan een manier dat ik nieuwe progammas op een andere schijf kan instaleren (ook dat deel dat naar C gaat automatisch)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan