Volle pot thee over laptop, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin024

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Ongeveer 5 dagen geleden wou ik met me zus een film kijken op de laptop. Me zus had een pot thee gezet en ja hoor zo de hele pot thee over de laptop. Me zus heeft de laptop al snel geprobeerd droog te faunen en heeft het toen op een droog rek gelegd. Ik heb de volgende dag pas de accu eruit gehaald en heb die zelf ook lopen faunen. Heb hem ondertussen al geprobeerd aan te drukken maar er gebeurde niks. Nou weet ik niet wat ik moet doen en of ik de verzekering in moet schakelen en HOE?

Hoop graag dat iemand me hiermee kan helpen!

Alleen als je een crash en carry garantie hebt afgesloten, en deze moet nog van kracht zijn. Ik ben bang dat je anders geen poot aan de grond krijgt bij jou verzekering.
Je had trouwens onmiddelijk jou accu eruit moeten halen, heeeeel misschien was het dan nog goed gekomen. Je verzekering bellen is altijd een goede optie niet geschoten is altijd mis zeg ik maar.

Hoi,
electronica en water (ook nog heet) is geen goede combinatie.
Heb er een hard hoofd in.
Maar toch succes.

mijne gsm is eens bad gevallen ,wel direkt alles eraf gedaan wat eraf kon en gewoon laten drogen 2weken en werkt nog altijd maar als dat met ne laptop ook zal zijn ???

Ik neem aan allleen over het toetsenbord? Want aan een laptop zitten niet zo veel openingen...

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Als het notebook aan stond toen de thee erover ging ben ik bang dat er inderdaad weinig meer aan te doen is.
Misschien dat je er een extra verzekering voor hebt afgesloten en dat deze nog loopt dan zou je deze kunnen gebruiken om dit op te lossen . Z'n verzekering is daar volgens mij voor in het leven geroepen.

oke hoop dat het dan nog wel zou lukken met de verzekering. aar hoe mzou ik dit het best aan kunnen pakken? Het '' echt '' gebeurde verhaal vertellen of juist niet?

Dankjewel voor alle reacties!

Heb ik ook met mijn geliefde Dell D600 gehad, deed helemaal niets meer.
Alles uit elkaar geschroefd en in onderdelen op marktplaats verkocht.
Bracht nog aardig wat op.

Dat zou ook nog een optie kunnen zijn om nog wat geld eruit te halen. Heb je ook nog iets van de verzekering terug gekregen of helemaal niks?

mijn vader had ook een glaasje wijn over z'n belinea (of zoiets) gegooid,
bij PcFast konden ze hem voor 20 euro schoonmaken van binnen zodat er geen sporen meer waren,
ik dacht ook dat het niet kon maar door garantie kreeg hij gewoon 4 of 5 waardebonnen van 100 euro
bij de winkel waar die hem gekocht had

dus als je nog garantie hebt en zo'n zaakje in de buurt hebt is het, het proberen waard:p

Dat zou ik ook nog kunnen proberen, denk dat ik volgende week even naar Dixons toe zal gaan en naar de voorwaarde van de garantie vragen.

Hoi,

Ik zou er niet te lang mee wachten zal niet te goede komen denk ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan