axelle123456
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2009
Hoi Helpers
Ik heb een harde schijf van maxtor al een jaar probleemloos in gebruik.
Er staan enkele mappen op waaronder 1 map (die TIJDELIJK is genoemd) omdat ik deze van mijn vorige laptop had verplaatst. Deze map bevat al mijn muziek (itunes) van afgelopen 3jaar, en belangrijke excel en word documenten, en sofware die op mijn nieuwe laptop zou moeten komen.
het eerste klein onbelangrijke probleem is
dat mijn nieuwe laptop (win7starter) de schijf niet vind. (ik heb een 2de identieke
maxtor schijf en die vind die wel)
maar als dit niet opgelost geraakt is niet erg want op mijn andere laptop (vista)
draait het wel... MAAR
het grote probleem is dat ik alles wel kan openen en slepen en kopieeren enz..
BEHALVE de map tijdelijk (itunes, sofware, microsoft documenten) !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb geen recht als admin
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb gezien dat de map tijdelijk gekenmerkt staat als alleen-lezen.
dit wil ik veranderen maar dan krijg ik steeds de melding dat ik niet de machtiging heb om dat te wijzigen.
even duidelijk zijn: mijn gebruikersaccount is HP (ADMINISTRATOR!!!!)
mijn GAST heb ik net ingeschakeld
OVERAL staat dat ik volledig beheer heb
meer uitleg ga ik niet geven , want jullie kennen zeker het probleem.
LET OP: ik heb veel opzoekings werk gedaan en ik ben dit probleem vaak tegen gekomen
om admin in te melden enz.. maar ik heb nergens een echt duidelijk antwoord gevonden, en er stond dat ik net mocht bijposten, maar dat ik een nieuwe vraag zou stellen.
(ik hoop dat dit goed geplaatst is, ik kan niet goed aan de site aan uit,ik heb zoveel mogelijke info gegeven
ik ben nieuw vandaar, excuses)
dank u jongens, en help me snel aub
Ik heb een harde schijf van maxtor al een jaar probleemloos in gebruik.
Er staan enkele mappen op waaronder 1 map (die TIJDELIJK is genoemd) omdat ik deze van mijn vorige laptop had verplaatst. Deze map bevat al mijn muziek (itunes) van afgelopen 3jaar, en belangrijke excel en word documenten, en sofware die op mijn nieuwe laptop zou moeten komen.
het eerste klein onbelangrijke probleem is
dat mijn nieuwe laptop (win7starter) de schijf niet vind. (ik heb een 2de identieke
maxtor schijf en die vind die wel)
maar als dit niet opgelost geraakt is niet erg want op mijn andere laptop (vista)
draait het wel... MAAR
het grote probleem is dat ik alles wel kan openen en slepen en kopieeren enz..
BEHALVE de map tijdelijk (itunes, sofware, microsoft documenten) !
Ik heb geen recht als admin
ik heb gezien dat de map tijdelijk gekenmerkt staat als alleen-lezen.
dit wil ik veranderen maar dan krijg ik steeds de melding dat ik niet de machtiging heb om dat te wijzigen.
even duidelijk zijn: mijn gebruikersaccount is HP (ADMINISTRATOR!!!!)
mijn GAST heb ik net ingeschakeld
OVERAL staat dat ik volledig beheer heb
meer uitleg ga ik niet geven , want jullie kennen zeker het probleem.
LET OP: ik heb veel opzoekings werk gedaan en ik ben dit probleem vaak tegen gekomen
om admin in te melden enz.. maar ik heb nergens een echt duidelijk antwoord gevonden, en er stond dat ik net mocht bijposten, maar dat ik een nieuwe vraag zou stellen.
(ik hoop dat dit goed geplaatst is, ik kan niet goed aan de site aan uit,ik heb zoveel mogelijke info gegeven
ik ben nieuw vandaar, excuses)
dank u jongens, en help me snel aub