• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volledig blad weergeven in Formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelh

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2020
Goedemorgen,

Graag zou ik in mijn bestand als ik het formulier run de data uit een blad willen weergeven.
De bedoeling is dat bv een textbox of dergelijke wordt gevuld met alle gegevens [A1:Q100] als ik op button1 klik.

Ik heb zitten zoeken maar krijg geen oplossing gevonden voor dit.

Graag hoor ik van jullie of dit mogelijk is en via welke manieren.

Mvg
Robin

Alles uit A1:Q100 in 1 object?
Dat lijkt me nogal onzinnig.
Wat meer uitleg is dus wel gewenst, evenals een voorbeeld document.

Mijn bestand start op in een formulier.
De bedoeling is dat de gebruiker alleen in formulieren blijft. Ik wil graag alle gegevens van dat blad dus weergeven waardoor mensen niet uit het formulier moeten.

Voorbeeld bestand zou ik moeten maken echter is dat niet zo gedaan

Blijkbaar heb je het alleen nog in je hoofd zitten?

En de volgende vraag is dus: hoe zorg ik er voor dat de gegevens die in het formulier gewijzigd worden op de juiste plaats in het werkblad komen.
Mij maak je niet wijs dat je het totaal van 1700 cellen (17 kolommen x 100 rijen) op een overzichtelijke manier in het formulier wil krijgen.
Wat ik wel wil aannemen is dat je de gegevens rij per rij in het formulier laad, en daarmee allerlei bewerkingen uitvoert. Eventueel met een keuzelijst waardoor je snel de juiste rij kan opzoeken.

Hallo

Helaas voor jullie snelle conclusies.
Ik heb al een excel sheet waar alles in staat. Echter staat hier info in die niet gedeeld mag worden.
De bedoeling is dat ik in het formulier de gegevens rij voor rij kreeg te zien van een sheet.
De aanname is al gelijk dat ik moet wijzigen etc etc.
Echter door een andere buitenlands forum ben ik geholpen en is er al een oplossing.

—-topic closed —-

Fijn dat je even hebt gemeld dat je op meerdere fora bezig was.
En je hebt het topic nog niet gesloten.

Dat is dus de veronderstelling die ik zelf ook gemaakt had... dat het rij per rij geladen moest worden.
Maar als je daar natuurlijk zelf geen bevestiging voor geeft, kan je niet verwachten dat deze mogelijkheid verder wordt uitgewerkt.
Leuk zou ook zijn dat je de oplossing hier plaatst. Altijd handig voor wie later dit moet opzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan