• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volledig scherm achter wisselknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

wacco

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Hallo,
Is het mogelijk om d.m.v. een wisselknop een volledig scherm te krijgen, of niet te krijgen,....maar dat dit alleen maar kan gebeuren door een wachtwoord in te voeren.
Het standaard in en uit schakelen lukt wel met Application.DisplayFullScreen = False of true.

Bij het uitschakelen van het volledige scherm, zou er dus om een wachtwoord gevraagd moeten worden.
En tevens zou de optie met de rechter muisknop, waarbij je kan schakelen tussen volledig en normaal scherm ook uitgeschakeld moeten staan.

Ik weet niet of dit alles mogelijk is, maar het zou prettig zijn als het scherm zo groot mogelijk is.
En nog belangrijker, dat het lint (met alle opties) hierdoor verborgen wordt.

Jack

Ben nog wat bezig geweest, en het gedeelte van het wachtwoord is volgens mij gelukt met :

If InputBox("wachtwoord invoeren", "wachtwoord") = "123" Then
Application.DisplayFullScreen = False
Else: MsgBox ("wachtwoord klopt niet")

Alleen je kan nog steeds met de rechtermuisknop, het scherm volledig/normaal schakelen.
Kan dit eigenlijk wel uitgeschakeld worden???

Jack

Zoek eens in de zoekfunctie op "ribbon".
Volgens mij staat daar al iets voor je klaar.

Ik ga daar zeker kijken/zoeken.
Maar het blijkt, dat als je de wekmap beveiligd de optie met rechtermuisknop ook zijn uitgeschakeld.
Voorlopig is dit voldoende.
Bedankt voor de hulp, ik zet deze op slot.

Gr, Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan