Volledig scherm bij openen Internet Explorer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbronzwaer

Verenigingslid
Lid geworden
9 jul 2006
Hi,

Reeds lang stoei ik al met een probleem in IE dat zich een tijd niet voordoet en dan opeens weer wel. Het wegkrijgen van dit probleem lukt mij niet langs de logische weg en ik heb inmiddels zo ongeveer alles gelezen over dit probleem op internet. Alle aangeboden oplossingen hebben geen of kortdurend resultaat.
Wat wil ik ? Als ik op welke wijze dan ook Internet Explorer open, moet het scherm altijd Volledig zijn, Fullscreen dus maar de menubalken en statusbalk mogen niet zijn verborgen (F11).

Voor de duidelijkheid: Het gaat niet om F11, want die brengt het IEscherm in fullscreen maar haalt ook de balken weg. het betreft dus het geval dat ik, met balken boven en ander ten ALLE tijd het volledig scherm wil zien, ook al open ik Internet Explorer vanuit Outlook , een link op internet of in een document, of met een snelkoppeling.

De oplossingen met de termen "Maximaal venster", "-k toevoegen, alles geprobeerd, het helpt allemaal niet.

Op internet wordt herhaaldelijk geadviseerd in het register de volgende instellingen te doen:

Pas de volgende sleutels aan in het register:
HKEY_CURRENT_USER\Console FullScreen REG_DWORD = 1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\InternetExplorer\Main FullScreen REG_SZ = Yes

welnu de eerste mag ook op 0 staan, maakt niks uit
de tweede staat al meteen weer op 'no' als ik een pagina open in IE.

En alle op internet gevonden methoden zoals 'gebruik niet het kruisje om te sluiten", windows opnieuw opstarten na "yes" ingevoerd te hebben etc etc , het helpt allemaal niet. Iedere keer als ik een pagina open staat IE open op de linkerhelft van mijn beeldscherm. Behalve als ik open met de startpagina (Google.com).

Bank gebeld omdat haar internetbankieren de zaak weer meteen op Fullscreen = "no" zet: geen zin. Ze weten 't zelf ook niet.
Microsoft gemaild ? Hoezo gemaild? Probeer ze maar eens te bereiken. Mij lukt dat niet. De ijdele hoop dat Microsoft misschien zo aardig is om in Windows 35 een vinkje aan te brengen voor dit probleem, heb ik al opgegeven.

Ik weet 't, ik weet 't. De vasthouder wint, de doorzetter zeker en de vastbijter absoluut, maar ik word 'r stapelgek van en gok op het volgende:

Ergens in Nederland woont absoluut iemand die WEL weet hoe je dit probleem nu eens TOTAAL en op logische wijze kunt oplossen en mij misschien ook kan uitleggen wat daar achter zit.
En ik laat me door die persoon heel graag verrassen.

Alvast bedankt

Jan Brronzwaer (windows 7, Internet Explorer versie "maakt niet uit", nu 11).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan