volledig scherm probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Ik heb zelf een media pc gebouwd met daarin een ati radeon 9200 128 Mb agp, hauppage 150mce en dvd rw etc. Als ik nu de media center opstart dan werkt het alleen als ik niet volledig scherm start, als ik hem namelijk volledig scherm maak krijg ik alleen maar een zwart beeld en gebeurd er verder niets. Ook tijdens het tv kijken is het geluid sneller dan t beeld hoe komt dat?

Gr Dave

Jaja sorry maar de site reageerde niet en toen ik toevallig nog een keer klikte kwam ie er 2x op. Niets aan te doen dus. Maar een oplossing voor mij?

heb je wel alle drivers geinstalleerd, en alle configuratieopties goed gezet,

Kan je monitor het wel aan, mischien kun je een lagere resolutie proberen.

Het rare is als ik t venster helemaal uitrek tot bijna volledig scherm werkt t wel, maar als ik em maximaliseer dan lukt t niet. Maar wat ik vooral belangrijk vindt is ook de snelheid van t geluid tov het beeld.

Hoe heb je het geluid van je tv kaart aangesloten??

Je moet het geluid namelijk via je geluidskaart laten gaan, anders krijg je een verschil in snelheid.

wat het beeld betreft, kun je beter de nieuwste drivers downloaden van de site van hauppage http://www.hauppauge.com/

Ik heb gewoon de speakers op de speakeruitgang ik heb geen kabel van de tvtuner naar mijn geluidskaart. Moet dat wel?

Ja dat moet wel, dat is voor het gelijkstellen van het geluid

je tv kaart komt dan op de input ingang van je geluidskaart, en dan kun je via de output van je geluidskaart weer naar de speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan