Volledig scherm silverlight verdwijnt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagsteller

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2013
Goedenavond,

Sinds een tijdje zit ik met het volgende probleem:
Als ik mijn silverlight-player op volledig scherm zet om bijvoorbeeld een filmpje te kijken, sluit hij na plusminus een halve minuut het volledige scherm continue af. Waarna ik slechts op "vergroot formaat" kan verder kijken. Weet er iemand wellicht een oplossing? Silverlight opnieuw downloaden heb ik reeds gedaan. Helaas werkt dat niet. Weet er iemand wellicht een oplossing? Alvast hartelijk dank! :)

Laatst bewerkt:
Wat je kan doen is bij de optionele windows updates checken of er updates tussen zitten die dit probleem beschijven.
Ook updates eventueel van .NET framework als je die ziet zouden kunnen helpen.
Op deze site lees ik:
Silverlight is a free plug-in, powered by the .NET framework and compatible with multiple browsers, devices and operating systems
dus het kan zijn dat je updates die misschien het probleem verhelpen tegen zou kunnen komen.
Klik op Start\Configuratiescherm\Windows updates.
Klik op de optionele updates die beschikbaar zijn.
Je zal een uitgevinkte lijst zien.
Als je een update selecteerd kan je de beschrijving ervan lezen door te klikken op:
Meer informatie:
in het rechterscherm. van windows updates optionele updates.
Ik heb windows updates op alleen waarschuwen ingesteld zodat ik zelf kan bepalen welke updates er geinstalleerd worden.
Het zijn er nogal wat, bekijk ze eens en doe eerst nog niks, dan kan je hier wel zeggen wat je ziet.
.NET framework kan ook aan updates toe zijn misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan