Volledig scherm voor bezoekers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aaxklonp

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Beste Helpmij-ers,

Morgen is er een open dag op mijn school en ik wil graag de online schoolkrant op een beamer en computer aanzetten, zodat iedereen die langs komt zelf kan kijken.

Het liefst wil ik natuurlijk dat ze dan niet naar andere sites kunnen gaan, omdat ik hem anders steeds terug moet zetten en ik er niet de hele tijd bij ben. Ook is het het beste als ze niet al m'n bestanden over hoop kunnen gooien.

Hebben jullie ideeën over hoe ik dit aan moet pakken? Is er een programmaatje voor of een plugin voor firefox of een andere browser ofzo?

Ik blijf online om meteen het eureka-answer te zien!

Alvast bedankt!!!

Groetjes,
Aaxklonp

Laatst bewerkt:
Klinkt misschien simpel; maar je kunt het toetsenbord gewoon weghalen. Je hebt tenslotte alleen een muis nodig. :p

Maar je kunt de webpagina ook op je harddisk opslaan en dan een viewer gebruiken, weet alleen even niet hoe.

Laatst bewerkt:
Re:

Dat sowieso :)
Maar dan kan men toch alsnog overal in he..

Meende dat je met F11 een soort van full-screen in IE kunt regelen.

Jazeker, heel mooi zelfs :). Maar de balk wordt weergegeven als je er met je muis overheen gaat en dan kan men nog steeds naar een andere site.

Lijkt mij voldoende wanneer je alleen de zaak wilt weergeven.
Dan is het een kwestie van ook je muis weghalen :)

Wil je dat ze actief gebruik maken van de site zul je het er mee moeten doen vermoed ik.

Ok, ik hoopte dat er iets bestond waarmee het weergeven van de balk in firefox of IE te blokkeren is.

Bedankt voor alle snelle antwoorden!:thumb:

Als je met de rechtermuis op een werkbalk klikt, kun je ze aan en uit zetten. Zo kan je ook de adresbalk uitzetten :thumb:

Simple as what! Had ik niet aan gedacht :D thanx!!! Zo gaat het wel lukken:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan