volledig venster internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

beertje

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Berichten
491
elke keer als ik internet explorer open krijg ik een klein venstertje.
Weet iemand hoe ik een volledig scherm krijg als ik internet explorer open?

Alvast bedankt


Beertje
 
Met "slepen"zet je muis op een punt van het kleine venster,èèn keer klik en sleep naar de juiste formaat
 
ja klopt
maar de volgende keer krijg ik gewoon weer het kleine schermpje!!!
 
klopt, maar je vergeet 1 dingetje...

je sleept je venster naar de gewenste grootte, en vervolgens via bestand > afsluiten het venster sluiten.

Nu zou die het de volgende keer goed moeten doen.
 
nou, ik doe wat jullie zeggen.
Venster groter maken doormiddel van mijn muis, en dan bestand - afsluiten.
maar de eerst volgende keer krijg ik weer een kleiner venster.
 
IE openen, deze maximaliseren, doormiddel met de muis, het venster groot te slepen, nog een IE openen, hetzelfde doen, de eerst geopende oproepen, uitvinken, daarna de tweede uitvinken.

Nu zouden ze op de gewenste groote moeten openen.
 
Hoi Lange Pier,

zo werkt het wel.
dank je wel....



groetjes Beertje
 
Dit zat ik ook naar te zoeken, maar bij mij werkt het niet :(

ik gebruik IE7 en het icoontje bij start wordt wel gemaximaliseerd geopend, maar een link uit bijv. OE blijft klein ( ik moet hem steeds maximaliseren)

Iemand een idee waar ik die instellingen nog meer kan instellen? ik heb het al geprobeerd met het scherm slepend te vergroten end an met Bestand en afsluiten proberen op te slaan maar het het helpt niet.

iemand een idee?
Alvast bedankt
 
Het advies van Lange Pier houdt in: slepend met muis maximaliseren en dan het venster sluiten door op het rode icoontje met wit kruisje rechtsboven te klikken.
Wat in IE7 ook nog kan is, Extra, Internetopties, Algemeen, knop Instellingen onder Tabbladen. Mijn ervaring is, dat als je uit de twee maal drie keuzes onderin het schermpje twee keer kiest (bolletje aantikken) voor tabblad, het tabblad altijd beeldvullend is.
 
Ik krijg hem maar niet gemaximaliseerd.

Ik heb de laptop al geformateerd, en ik blijf het probleem houden, schijnbaar werkt er in ie7 iets anders dan bij ie6.

Bestaat er niet iets in het register dat te veranderen is dat die gemaximaliseerd wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan