• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volledige format overnemen van een sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beetlebug

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Beste....

Ik zit met het volgende. In het bijgevoegde sheet zijn een aan aantal tab's die als basisdata gaan dienen (de maanden), het top sheet moet de gewenste (actuele) maand laten zien (deze werkt later door in andere sheets).

Daar het aantal projecten per maand wijzigd verandert ook de opmaak per maand. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar niets is me gelukt...

Voorwaardelijke opmaak:
Ik heb 10 verschillende "kleuren" (als je de lijnen niet meeteld) dus kom er 7 te kort.

VBA
Het lukt mij niet om een VBA te maken die format's uit een ander tabblad overneemt, waarbij de uitkomst van de formule dus bepalend is. (lukt me wel binnen het tabblad).

Wat ik zoek is een truck of formule die de exacte format uit het juiste tabblad haalt, maar deze ook realtime blijft aanpassen (heb al wel een kopie formule gebruikt, maar die moet ik dus zelf na iedere wijziging activeren en vertraagd enorm)...

Wie of wie heeft zoiets als eens geprobeerd of kan me helpen :shocked:

Groet Bas

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan