• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volledige rij voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glenn11

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hi all,

Ik wil graag dat de volledige rij rood kleurt wanneer één kolom groter is dan een bepaalde waarde.

In het voorbeeld moet bijvoorbeeld de hele rij (tot de laatste kolom) rood kleuren wanneer E2 kleiner is dan A1 in blad 2.

Kan zoiets?

Bijlagen

De formule staat in de voorwaardelijke opmaak

Ik ben er bijna! Al jullie opmerkingen heb ik gelukkig weten te verwerken in mijn sheet.

Echter blijf ik haken op 1 ding:

Ik wil wanneer er geen waarde staat in de cellen van kolom P, dat dan de hele rij groen kleurt.

Wellicht kan iemand deze sheet integraal beoordelen en heeft wellicht iemand een oplossing voor mijn bovenstaande vraag.

Ik heb geprobeerd om de voorwaardelijke opmaak zelf te formuleren, maar dan krijg ik niet het gewenste resultaat (zie bijlage).

Sheet heeft nu de volgende formules:
1. =ALS([@Reservering]>0;P13+21;"")
2. Voorwaardelijke opmaak: van toepassing op =$A$13:$R$51 formule: =EN($Q13<$A$1;$Q13<>"")

Alvast bedankt!

Bijlagen

16384 ( 2^14 ) cellen kleuren terwijl je er minder dan 26 gebruikt ?

Laatst bewerkt:
Een hele rij bestaat uit hoeveel cellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan