Hallo,
Via google ben ik op deze site terecht gekomen betreft een vraag voor mijn computer. Via ''zoeken'' eigenlijk weinig kunnen vinden over het probleem dat ik heb. Het zal dan ook wel uniek zijn.
Het zit als volgt:
In februari dit jaar heb ik een nieuwe Acer ASX3200 aangeschaft (1TB HDD, Quad-qore etc.) echt een schitterend ding. Helemaal blij.
Totdat ik thuis kwam. Computer aangezet en direct de eerste keer startte de computer niet door naar Windows. Fijn, nieuwe computer gekocht, mag ik hem meteen opsturen.
Na een aantal weken de computer weer thuis ontvangen een aangezet. Hij werkt!, echter werkte de disc drive niet. (zegel was al verbroken dus zelf maar even opgeschroeft) Wat bleek, het stekkertje voor de power van de disc drive zat er Net niet goed in. Dus aangesloten en het werkte weer! Yes!
Twee maanden later wilde ik voor het eerst een CD gaan branden (iPod in de auto
) en zo gezegd zo gedaan. Tijdens het branden ging de CD drive wel heel hard draaien met als gevolg dat de CD uit elkaar is gesprongen tijdens het branden!! :shocked:
Computer had meteen een fout in de hardware en ging dan ook voor geen mogelijkheid meer aan. Dus de computer ging voor de tweede keer weer eens terug naar het Acer reparatie center.
Na enkele weken was de computer weer gerepareerd en de HDD was dus vervangen (1TB). Dus opnieuw de computer opstarten en Windows moest opnieuw worden geinstalleerd. Echter bleef het installatieproces steeds hangen bij 34%. (16 x geprobeerd maar verder kwam hij echt niet)
En dus mocht de computer voor de derde keer terug naar het Acer reparatiecenter om meteen windows ook maar te laten installeren.
Weer enkele weken later de computer ontvangen met de reparatie melding:
New Windows Image Installed. If you want to recover tour system, please use the ALT and F10 button at startup. Function Check Performed- O.k.
Niet gedaan want van belangrijke bestanden had ik een back-up.
Het probleem is dus dat ik de volgende melding krijg:

De productcode die achterop de computer staat werkt niet. Dus heb ik weer Acer opgebeld en die zeggen dat ze de trail version weer hebben geinstalleerd en dat ze mij geen code gaan geven. (balen). Want ze geven namelijk alleen garantie op de hardware en niet op de software.
Tevens contact opgenomen met Mircosoft alleen krijg ik daar geen reactie op terug (8 werkdagen geleden)
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft. (muv illigale code)
Gr.
Vincent
Via google ben ik op deze site terecht gekomen betreft een vraag voor mijn computer. Via ''zoeken'' eigenlijk weinig kunnen vinden over het probleem dat ik heb. Het zal dan ook wel uniek zijn.
Het zit als volgt:
In februari dit jaar heb ik een nieuwe Acer ASX3200 aangeschaft (1TB HDD, Quad-qore etc.) echt een schitterend ding. Helemaal blij.
Totdat ik thuis kwam. Computer aangezet en direct de eerste keer startte de computer niet door naar Windows. Fijn, nieuwe computer gekocht, mag ik hem meteen opsturen.

Na een aantal weken de computer weer thuis ontvangen een aangezet. Hij werkt!, echter werkte de disc drive niet. (zegel was al verbroken dus zelf maar even opgeschroeft) Wat bleek, het stekkertje voor de power van de disc drive zat er Net niet goed in. Dus aangesloten en het werkte weer! Yes!
Twee maanden later wilde ik voor het eerst een CD gaan branden (iPod in de auto

Computer had meteen een fout in de hardware en ging dan ook voor geen mogelijkheid meer aan. Dus de computer ging voor de tweede keer weer eens terug naar het Acer reparatie center.
Na enkele weken was de computer weer gerepareerd en de HDD was dus vervangen (1TB). Dus opnieuw de computer opstarten en Windows moest opnieuw worden geinstalleerd. Echter bleef het installatieproces steeds hangen bij 34%. (16 x geprobeerd maar verder kwam hij echt niet)
En dus mocht de computer voor de derde keer terug naar het Acer reparatiecenter om meteen windows ook maar te laten installeren.
Weer enkele weken later de computer ontvangen met de reparatie melding:
New Windows Image Installed. If you want to recover tour system, please use the ALT and F10 button at startup. Function Check Performed- O.k.
Niet gedaan want van belangrijke bestanden had ik een back-up.
Het probleem is dus dat ik de volgende melding krijg:

De productcode die achterop de computer staat werkt niet. Dus heb ik weer Acer opgebeld en die zeggen dat ze de trail version weer hebben geinstalleerd en dat ze mij geen code gaan geven. (balen). Want ze geven namelijk alleen garantie op de hardware en niet op de software.
Tevens contact opgenomen met Mircosoft alleen krijg ik daar geen reactie op terug (8 werkdagen geleden)
Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft. (muv illigale code)
Gr.
Vincent
Laatst bewerkt: