Volledige website downlaoden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundance

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste Helpers,

Mijn werkgever heeft een website bij een extern bedrijf in beheer gegeven.
Daarin staan zaken die niet meer actueel zijn. Ik moet alle pagina's doorlopen om de fouten (achterhaalde info) te actualiseren.
Ik kan van elke pagina een print maken, maar eigenlijk wil ik alles digitaal binnen halen (in Word) zodat ik met Word alle veranderingen kan inbrengen en dat dan weer naar de contentbeheerder kan sturen.

Is er een mogelijkheid om de websites met alle links te dowloaden en in Word in te voeren?

Groeten, Sundance

Met ieder ftp programma moet dat te doen zijn bijvoorbeeld AceFTP of WS_FTP

Of gewoon het externe bedrijf vragen om de source files op te sturen

Ron

Hmmm, Word... Ik weet niet of dat verstandig is. Word voegt er vaak code aan toe, die alleen goed werkt in Internet Explorer. Ik zou dat even overleggen met de contentbeheerder.

Als je de pagina's in Word wilt veranderen, zullen ze ook naar Word geconverteerd moeten worden. Of dat allemaal tegelijk rechtstreeks (via een programma) kan, weet ik niet.

Wat in elk geval wel kan, is de per-pagina benadering:
Helpt dit?
- Ik elk geval is een complete site-map (te leveren door het externe bedrijf) wel handig, zodat je kan zien dat alle pagina's geraakt zijn. Anders zou je bij een complexe site alle interne links moeten afstropen.

CSS-hunter

Edit n.a.v. Goeroeboeroe - kruispost :)
Ik ging ervan uit dat wat in Word veranderd wordt, en opgestuurd wordt naar de contentbeheerder, door de contentbeheerder tot fatsoenlijke html omgezet wordt. Dus in feite Word alleen gebruiken als tekst-editor.
Maar als het verander-resultaat rechtstreeks van Word naar een webpagina omgezet wordt (in Word: "opslaan als... html"), dan krijg je inderdaad de meest vreselijke MS-bagger in de codering, en dat is niet aan te raden!

Laatst bewerkt:
Heren (c.q. dames), hartelijk bedankt voor het meedenken en jullie suggesties.
Mijn idee is idd om in Word de veranderingen aan te brengen, die de contentbeheerder dan moet inbrengen in het origineel.

Ik ga ermee aan de slag :thumb:
Groeten, sundance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan