Vollopend C schijf...

Status
Niet open voor verdere reacties.

warheart44

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Hoi...
Ik heb een probleem met mijn computer. De c schijf loopt uit zichzelf vol... Eerst was er nog ongeveer 13 gb vrij, nu nog 9.31, en er is in de tussentijd niets op geïnstalleerd... We hebben er zelfs alle spellen afgehaald voor extra ruimte, en die is ook weer ant vollopen...! Kan iemand misschien helpen?
Alvast bedankt!

Bas

tenks

bedankt voor de tip... Ik heb het programmatje gedraait en opgeschoont, khoop dat het werkt! We hebben al ooit eerder zoiets gehad, maar toen was dat in combinatie met het programma limewire, die onze pc als fileserver ging gebruiken... volgens mij is dat nu niet het geval, want er zijn geen tekenen van dat dat het zou zijn...

:thumb:

Doe ook dit voor de zekerheid:

Check je HD op fouten

* Ga naar Deze Computer
* Rechtsklik de C-schijf (of andere disk die je wilt scannen)
* Kies > Eigenschappen > tabblad Extra
* Kies het volume op fouten controleren
* Vink aan “fouten in bestandssysteem automatisch corrigeren”en “beschadigde sectoren zoeken en repareren”
Het systeem zal om een herstart vragen
* Sluit alle programma’s en herstart de computer
* Laat je pc de checkdisk doen ( dit kan een tijdje duren )

Heb je een firewall? En staat deze nog aan? Het kan wel dat iemand je computer als fileserver gebruikt, dit hoeft niet altijd via limewire te zijn.

dank u

Bedankt voor alle snelle reacties... We hebben windows firewall, en die is ingeschakeld... De computer is bezig met het comprimeren van de ruimte, en na een kritische kijk over de lijst met programmas op C: en enkele deïnstallaties is er inmiddel 10.7 gb vrij... Ik hoop dat het probleem is opgelost, maar zal als hij klaar is met comprimeren nog die extra foutencheck doen! Dank u allemaal!:thumb:

Mvg,
Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan