voltage ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter trya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trya

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
Op m'n agp-slot hangt een stickertje " please use only 1.5v agp cards to avoid permanent damage to this mainboard"
Ik heb deze agp-kaart zoals op deze foto http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl...Link/GeForce2MX/GeForce2MX.html#Specification

Je hoort me al aankomen hé, kan ik deze videokaart erop aansluiten ?

Het merk van de agpkaart is prolink, maar daar zie ik niet de info die ik zoek :-(

Alvast bedankt hé voor den trouble X X X

Moet gewoon passen. Elke videokaart die niet uit de jaren stilletjes stamt kan op 1,5V werken, zo ook een Geforce 2 MX. Videokaarten die enkel op 3,3V kunnen werken hebben een AGP-connector die uit een kort en een lang stukje bestaat, bij moderne videokaarten bestaat het uit drie stukjes van een ongeveer gelijke lengte. Bij jou normaal gezien ook.

Thanks !!!

Cpu stopt met opstarten zo'n 5 sec nadat ik op powerknop duw, daarmee dat ik dacht dat het aan die videokaart lag. Zal wel eventjes verder zoeken dan.
Zoek ik echt 'grote' problemen op als ik van plan ben om mijn harde schijf gewoon in de nieuwe hardware-configuratie te stoppen en te booten ?

ps : normaal gezien krijg je toch een mail hé als er iemand op je vraag antwoord of is dat verandert ?

trya

Normaal gezien krijg je wel een mail, ja.

Gaat je hele PC uit 5 sec nadat je op de powerknop duwt, dus nog lang voordat Windows begint te laden? Zoja, betekent dat dat er ergens kortsluiting is en dat de voeding zichzelf uit voorzorg uitschakelt. Afstandbusjes geplaatst tussen moederbord en kast?

Ja, afstandstukjes zijn gezet.
Harde schijf is wel aangesloten op een aparte ide-poort nl. een ata133 connector. Schijf ondersteunt dat.
In vorige configuratie was die aangesloten op een normale ide-poort

ps : krijg nog steeds geen mail als je op mijn bericht reageert :-( waar zou ik dat het beste melden ?

Kijk eerst eens bij je instellingen (onder Profiel).

Probeer eens die harde schijf los te koppelen, werkt 't dan wel?

Geplaatst door trya
ps : krijg nog steeds geen mail als je op mijn bericht reageert :-( waar zou ik dat het beste melden ?
Er was een probleem met de mail;
Hier is een topic erover;
helpmij berichten ontvang ik niet <--klik.
Je kan het nog wel lezen, maar de topic is gesloten.

Hier het antwoord van Held(Admin);
Mail probleem <--klik.

Over je vraag;
Wat voor moederbord heb je?
Aparte IDE-poort ATA133 bedoel je daarmee een Raid-controller die ook nog op je moederbord zit?
Wat heb je nog meer in je pc en hoe sterke voeding heb je?

Nee, maar logisch nadenken heeft me wel effe voorruit geholpen. Na het inpluggen van de stroomvoorziening start ie even op om nadien zichzelf uit te schakelen na ong. 5 sec. Nadien probeerde ik via de power-on knop de cpu op te starten met niets als gevolg, tot ik er aan twijfelde of al die kleine pinnetjes van je leds vooraan wel correct aangesloten waren. Er stonden per slot van rekening enkel de eerste letter van hun functie op !! En ja hoor, ik had de power on knop verkeerd aangesloten.
Zoiets stom hé :-)

Heeeeeeel hard bedankt hé voor je moeite thanks !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan