volume mixer werkt niet: geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

TaipanFarmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Ik heb een HP Pavilion DV6000, zo recht "out of the box" met Vista Home. Verder geen aparte drivers of randappartuur geinstalleerd. Tot afgelopen weekeinde had ik geen klagen.

Wat er precies is gebeurd weet ik niet ... het komt er op neer dat de volume mixer (die schuif balkjes) niet meer werkt. Dat wil zeggen: ik kan het volume balkje wel omhoog trekken (dan hoor ik prima geluid), maar vervolgens glijdt het balkje weer naar beneden. Tot het 0-nivo. En dus weg geluid!

Ik heb al van alles geprobeerd ... het mocht allemaal niet baten. Weet een van jullie wat er aan de hand is en (belangrijker) hoe ik dit kan oplossen?

gr en bedankt,

Ben :shocked:

Waarschijnlijk is er een ander programma die de instellingen overneemt. Misschien een of andere player waarvan je het geluidsniveau naar 0 hebt gezet.

WMP is het enige wat ik gebruik ...

De enigie player die ik gebruik is WMP ...

Een van mijn kinderen kijkt wel eens naar een filmpje op internet. Zou dit ook een mogelijke oorzaak kunnen zijn?

Belangrijker: hoe krijg ik de besturing weer in eigen handen om het zo maar eens te zeggen?

Is er een truukje voor of zo?

thx

Ben

Ben ik de enige met dit probleem ...

Hoi Allemaal-

. . . het wordt steeds vreemder . . . Ik kan nu met regelmaat het schuifje van de volume control omhoog trekken zonder dat het naar beneden gaat. Echter soms glijdt het weer naar beneden en lukt het me gewoon niet om dat ding weer omhoog te trekken ... glijdt gewoon weer naar beneden. Ik kom er maar niet achter wanneer of na welke actie het fout gaat ...

Is dit herkenbaar voor iemand?

:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan