Volume niet aanwezig bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

visjevera

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Heb sinds kort een nieuwe compter en heb gewoon torrents kunnen downloaden.Van het ene op het andere moment lukt dit niet meer en krijg ik de melding Volume niet aanwezig.
Wie weet hoe ik dit kan herstellen?

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Heb je het al eens bij andere torrents site geprobeerd?

Modag

Ik kan de torrents wel opslaan maar als ik ze met utorrent verder wil dowmloaden krijg ik rechtsonder in de balk deze medeling.

Hoi,

Dus heb ik het idee da dus de hele torrent niet op u-torrent staat dus daarom de vraag probeer een andere zeg niet dat het de oplossing is maar het proberen waard.

Ik zou het gewoon proberen bij een andere torrensite. Ikzelf gebruik altijd Isohunt en The Pirate Bay.

Als je hiermee nog steeds die foutmelding krijgt, kan het aan de manier van de .torrent file downloaden zijn (bijv. via IE of Firefox), maar dat lijkt me sterk.

Héél misschien ligt het aan UTorrent, maar dat lijkt me héél sterk.

Succes ermee! :thumb:
Marco4

Ik download de torrents wel al via The Pirate Bay, daar heb ik ook geen problemen mee.De melding krijg ik als ik de torrents via Utorent wil toevoegen om ze binnen te halen,heb utorrent al eens helemaal verwijderd en opnieuw gedownload maar dat hielp ook niet, de toorent ook al eens verwijderd en opnieuw opgehaald maar nee hoor, krijg dezelfde melding.

Jullie in ieder geval alvast bedankt voor het meedenken en snelle reageren.

Misschien ligt het dan tóch aan de manier van downloaden van de .torrent files. Ik heb bij IE wel een periode gehad dat hij steeds corrupte bestanden aan het downloaden was. Ik gebruik nu Firefox en met dat downloadbeheer gaat het prima.

Ik heb de torrents via Isohunt/The Pirate Bay, download de .torrent file met Firefox, en open de file met Bitcomet. Dan begint hij met het downloaden....

Kijk voor de lol eens in de instellingen van UTorrent. Misschien staat er iets heel vreemds aangevinkt of zoiets.

Als het zo nóg niet werkt, hoop ik dat er iemand langskomt die dit ook eens meegemaakt heeft! :p

Marco4

Marco4

Ben nu inderdaad bezig met Bitcomet,downloaden start inderdaad op maar heeft nog wel een melding dat mn luister poort geblokkeerd is waardoor het downloaden langzaam is.Moet de firewall en NAT roter configuraties nakijken.Maar het begin is er.
Dank je wel zover.

Marco4

...maar heeft nog wel een melding dat mn luister poort geblokkeerd is waardoor het downloaden langzaam is.Moet de firewall en NAT roter configuraties nakijken....

Dat probleem heb ik ook nog, alleen kan ik mijn downloadsnelheid verre van traag noemen. Mits genoeg seeders haal ik zo 2800 - 3400 KB/s.

Bijkomend voordeel van BitComet: als je je registreert bij BitComet (en je logt in met het programma wanneer je aan het up/down-loaden bent), houdt hij bij hoeveel jij upload. Bij veel uploaden wordt jouw rang hoger. Hoe hoger jouw rang, hoe sneller je mag downloaden! :love:

Veel succes met het illegaal downloaden van muziek, films en software! :eek:

Marco4

Het begin is er en de rest wordt hopelijk ook opgelost.
Bedankt:thumb::thumb:

Enne.. opgelost hé? :D

Wel handig dat anderen weten dat dit opgelost is :P

Marco4

Wilde het eerst even zeker weten maar ja het is opgelost.Hartstikke bedankt.Dacht dat het een probleem met de computer was.Baalde behoorlijk omdat ie net nieuw is nadat mn vorige gecrast is.
Ben niet zo kundig op het ghebied van computers maar hoop dat ik ook eens iets voor een ander kan betekenen op deze manier.

BEDANKT

Graag gedaan :thumb:

Maar voor mij is het niet duidelijk wat nu precies het probleem was. Het werkte met UTorrent niet, maar wel met BitComet?
Lijkt me sterk dat UTorrent niet werkte, zoveel mensen gebruiken dit programma!

Laatst bewerkt:
Marco4

Ik snap het zelf ook niet.Heb al menigmaal met Utorrent gewerkt en geen problemen gehad.Op deze computer gign het in het begin ook goed totdat ik van het ene op het andere moment de foutmelding kreeg dat de volume niet aanwezig was.Met Bitcomet heb ik dus geen enkel probleem.Ook ik weet niet wat het nu geweest is maar ben al blij dat Bitcomet wel werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan