Volume valt weg of niet aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceetjen

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2012
Hallo,

Soms gebeurt het dat ik op Youtube naar een liedje luister, ik het even op pauze zet, maar als ik dan weer op Play druk, speelt de video wel, maar het geluid niet meer. Dan produceert mijn laptop bij niets nog geluid. Ook niet bij materiaal dat al op de laptop staat. Dan helpt enkel opstarten nog.
Soms gebeurt het ook dat ik wel geluid heb, maar als ik het stiller/luider wil zetten, werken mijn toetsen niet. Dat gebeurt best vaak, dus geen paniek. Dan doe ik het gewoon via mijn taakbalk. Maar het valt wel eens voor dat mijn laptop daar gewoon niet op reageert. Op welke mogelijke manieren die er maar zijn en die ik uitprobeer wilt hij niet reageren. Ook dan biedt heropstarten een uitweg.

Dat is best vervelend, want ik kan hem natuurlijk niet altijd heropstarten. En het zorgt ook voor ongemak dat mijn volumetoetsen op mijn toetsenbord het zo vaak laten afweten.

Weet iemand hoe dit komt? En wat ik daaraan kan doen?

Ik wil je best alle informatie geven die je nodig hebt, als je me verteld hoe ik die kan vinden, want ik vrees dat ik hier bitter weinig verstand van heb!
De laptop is een Dell, ongeveer 1 jaar oud.
En het systeem is iets met Windows, uiteraard :-)

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt door een moderator:
bijna een jaar ...gevalletje garantie dus.
Dell bellen.

Doe jij wel eens iets met windows update.
Of een nieuwe java update

puppie: het betreft hier een computerruil. Zo makkelijk is het dus jammer genoeg niet :-)

Palomino: als er updates verschijnen, installeer ik ze zo snel mogelijk. Van Microsoft heb ik er soms wel, van Java niet dat het me is opgevallen.

Ik heb het probleem nog altijd niet gevonden. Maar het is nu alweer een hele tijd niet meer voorgevallen. In de toekomst zal ik het dus gewoon stellen met telkens de computer heropstarten.
Bij deze duid ik de vraag als opgelost aan :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan