volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yvonne_2

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Persoonlijk vind ik dat er erg weinig volume uit mijn iiyama ProLIte E431S komt. Is dit een kwestie van instellingen die ik nog niet heb gevonden of is het een gevalletje van jammer maar helaas???

Heb je al bij de volume instellingen van Windows gekeken? Vaak te bereiken via het speakertje(2x klikken) rechtsonder bij de Windows klok.

De 'speakers' waar jij het over hebt zitten in de monitor en zijn een extraatje, gewoon een basis voor de systeemgeluiden en dus moet je niet veel van verwachten..

Je kunt voor onder de 50 euro al een hele degelijke 2.1 set kopen...

Ja ik heb bij de instellingen van Windows gekeken en die op max gezet. Ik verwacht niet zo heel veel van het geluid alleen wel dat ik het nog hoor als ik praat.

Zelfde monitor hier.

Heb je de monitor wel van "mute" afhaalt?

Even op Exit lang inhouden, als het goed is komt dan in beeld dat OF hij van mute afgaat of dat hij juist op mute gaat.

Wanneer hij van mute af is kun je m.b.v. de combinatie Exit indrukken > - of + het volume regelen.

Hmm tijdens het posten zie ik dus dat je hem al wel aan hebt staan, dan is het even controleren of je de instelling op de monitor ook op maximaal hebt staan.

Daarnaast is het net wat lokoloko zegt: het zijn extra's verwacht er niet te veel van. Het zijn maar 2 x 1.5 W speakers.

Devil, je bent in 1 woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!! Exit was het antwoord, stond op 30 en nu lekker voluit. Komt de muziek tenminste boven het rammelen van mijn toetsenbord uit en kan ik ook nog eens lekker meezingen!!!

Toppie, bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan