Volumenaam HD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
hallo..

Hoe kan ik achter mijn volumenummer komen ,,of volumenaam van mijn HD ..Gebruik xp pro voor de duidelijkheid .!

Alvast bedankt !

Mikey
 
ik zit in een proces ,,formatteer hem nu met floppy 98..vraagt nu volume naam ?hoe kan ik daar nu achter komen er staat nu ook geen windows meer op dus alleen zwart beeld ?xp cd pakt hij niet ? dus moet hem met 98floppy formatteren alleen het gaat niet helemaal ! ?

Mike:confused:
 
laatst had ik een virus ,die was zo erg dat hij een eigen leven leidde leek wel,en nu weer zoiets ,(tijdens het installeren van xp pro met cd startte hij steeds opnieuw op ) ..3keer met XP cd geformateert en wou er nog niet uit ,,vriend van mij heeft het dus voor mij met floppy leeggehaald en toen was het weer ok ,,met cd haal je er niet alles vanaf ,,met floppy wel zei hij tegen me ! dat is toch ook zo of niet ?
 
Die vraag om de volumenaam, Enter gewoon eens door zonder een naam in te geven................

Daarna, als het proces is voltooid, wederom booten met de 98SE disk en dan de Windows CD erin en dan................ installeren maar. (Wél eerst nog even opnieuw formatteren, want de disk is nu fat32 geformatteerd en voor Windows >95 is NTFS beter)
 
ja ,,geweldig het is gelukt ,,heb gewoon een naam gegeven hdd1 ..bedankt allemaal !


Mikey:thumb:
 
Handiger is om het volume geen naam te geven. (gewoon door-Enteren dus) Straks in Windows heet die schijf:
C_Hdd1: (en of dat nu zo handig is................)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan