Volumenaam veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desicom

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe harde schijf ingebouwd en de data van de oude C schijf naar de nieuwe gecopieerd met partition manager. Nu heeft de nieuwe HD als volumenaam/partitie D. Hoe kan ik de nieuwe HD de volumenaam C geven zodat de oude HD eruit kan?

Dank je,

Edwin

Via Deze Computer Met muis rechts klikken , kun je het wijzigen

bedankt maar daar kan ik alleen de labelnaam veranderen, maar ik wil de drive letter naam veranderd hebben, ben al een tijdje aan het zoeken maar wil nog niet lukken.

ja, volgens de help functie kan dat inderdaad via Mount..., op mijn laptop werkt het, maar niet op een desktop, terwijl het hetzelfde programma is, en geregistreerd, ik vindt het heel vreemd.

Nou Bandit, het is gelukt onder DOS met een DOS diskette van part. manager, en alleen de nieuwe HD erin. Ik werkte trouwens met Win 98, zoals jij het hierboven geschreven hebt ging het ook niet. Mischien ligt het wel aan mij....:D in ieder geval bedankt voor de medewerking, groeten

Geplaatst door Desicom
Nou Bandit, het is gelukt onder DOS met een DOS diskette van part. manager, en alleen de nieuwe HD erin. Ik werkte trouwens met Win 98, zoals jij het hierboven geschreven hebt ging het ook niet. Mischien ligt het wel aan mij....:D in ieder geval bedankt voor de medewerking, groeten
Das logisch, want die bovenstaande manier werkt alleen op W2000 en W-XP.
Maar aangezien de meeste gebruikers inmiddels wel W-Xp gebruiken is de tip vaak goed.

Sommige mensen werken alleen nog met een ouder besturingssysteem. Helaas.

het is mijn pc ook niet, mijn pc's werken op Xp, maar er zijn nog mensen met oudere spelletjes voor de kinderen die alleen op 98 of lager werken.......:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan