volumeregelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter JurS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JurS

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
ik luister regelmatig naar een livestream.
alleen ik heb boxjes aan de pc vastgemaakt,
alleen ik hoor de muziek bijna niet, ook niet als ik oordopjes er aan doe of via mediaplayer luister,
heb de volumeregelaar op de pc op zijn hoogst gezet, maar dit werkt ook niet
wat kan ik nog meer proberen om de muziek wat harder door de speakers te laten gaan.

Mvg,

JurS

1) Zitten uw boxen in het juiste gaatje? Je hebt 3 mogelijkheden?

2) Mogelijks zal je een program hebben die bij je geluidskaart hoort, kijk hier eens de instellingen na.

bedankt voor je snelle reactie!:thumb:

waar kan ik dat programmatje vinden dan?

1) Heb je ze al proberen inpluggen in de andere gaatjes?

2) Normaal zou je dat moeten kunnen vinden in je configuratie scherm. Maar het is geen zekerheid dat je dit hebt.

De volume regelaar: alles staat aan, niks gedempt?

ja heb alle gaatjes al geprobeerd.
niks staat gedempt, en bij configuratie scherm staat wel een bestandje
sounds and multimedia
maar dan krijg ik ook niet iets waar ik volume kan regelen

ja moet ik die wel hebben

sounds and multimedia

en wat moet ik daarna doen?

Controleren of daar iets ingesteld staat wat niet hoort. Gedempt, laag niveau... Kijk daar eens rond of je iets vindt zou ik zeggen.

Je zou daar normaal zaken moeten kunnen aanpassen. Staat onder de tab Audio uw standaard apparaat juist?

start>all programs>accesores>entertainment>volume control.

kijk heir of niks gedempt staat. post anders een screenshot van de schermen die ik en nicobhelpt aangeven (screenshot maken> alt + printscreen voor openstaand scherm, ctrl + printscreen voor heel het scherm)

kan geen printscreens hier plaatsen om dat het te groot is

maar alle instellingen staan zoals bij mij thuis!
en thuis heb ik wel gewoon muziek

plaatje uploaden naar bijvoorbeeld imageshack (of zoe iets) en dan de smalling tag gebruiken.
wij weten namelijk ook niet hoe je instellingen thuis zijn.

Bedoel je dat het dezelfde pc is die je meeneemt naar een adere locatie?

Ik denk eerlijk gezegd toch dat het een instelling moet zijn. Aangezien je het al geprobeerd hebt met zowal boxen als oortjes etc..

Heb je de dingen gedaan die ik je gevraagd heb? (gewoon JA, is vaag)

heej
ik heb gekeken of er iets gedempt staat, ( dit is niet het geval )
ook laag niveau is niet het geval, ik heb alles zo hoog mogelijk gezet!
alle 3 de gaatjes gecontroleerd, andere 2 doen niks, ik heb hem dus wel in de goede denk ik!

het enige wat ik nog niet gecontroleert heb is de geluidskaart, alleen die weet ik niet te vinden.

ik zit hier op mijn werk, dit is niet de pc die ik thuis ook gebruik, maar ik had gister de instellingen bekeken thuis en hier, en die staan het zelfde.
er zit geen volumeregelaar op de boxjes het zijn 2 boxjes aan 1 snoer, die je ook in een mp3 speler kunt stoppen zeg maar.

en met dat imageshack snap ik niet, ik ben niet echt iemand die handig is met pc's

mvg,

JurS

mp3 speakers die niet werken op batterijen of stroom staan bekend dat ze zacht en slecht geluid hebben. dit komt omdat er geen versterker inzit. wat je kan proberen is een ander speakerset. zorg ervoor dat de wave in volume control helemaal open staat. (zet ze allemaal helemaal open.) verder zoek op internet een plaatje van je speakers dan weten we daar ook meer over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan