Volumeregeling op het toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyhonpholus

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Volumeregeling op het toetsenbord werkt niet
Ik heb de drivers allang geinstalleerd, op dit forum ook een handig programmaatje gevonden, waardoor de extra keyboard knoppen beter werken, nu werkt alles prima, zelfs het muten en unmuten MAAR je raad het al: de volumeREGELING niet :(

help aub!

ja die link had ik dus hier al opt forum gevonden en gebruikt, maar met dat programma kan ik alleen mijn volume niveau weergeven, en alle andere knoppen gebruiken, behalve mijn volume verstellen (nogmaals, dus wel muten en unmuten)

iemand anders nog ideeen?

met dat programma kan ik alleen mijn volume niveau weergeven

Hoe bedoel je dat ?

>.<

zoals ik t zeg, ik kan alleen instellen dat als ik aan de knop draai, of hem indruk dat ik dan een volumeregelaartje zie

maar als ik draai zie ik hem niet eens, want met een draaibeweging gebeurd er niets met het volume, maar het indrukken (van diezelfde draaiknop) geeft

als je niet snapt wat ik bedoel, google afbeeldingen: KB-2200 van trust

owja, mijn geluidssysteem (mijn speakerset) heeft een apart volumeregelaartje, maar als ik earphones in doe, dan werkt die van mn toetsenbord nog steeds niet (en mn volumeregelaar van mn speakerset dan ook niet meer, maar dat is logisch want die regelt het volume van de speakers, en niet van de computer)

ja die heb ik, iets andere kleuren maar ja dezelfde layout en merknaam en type

Kun je de vraag , met de gegevens die je nu hebt, nog een keer posten ?

zoals ik t zeg, ik kan alleen instellen dat als ik aan de knop draai, of hem indruk dat ik dan een volumeregelaartje zie

maar als ik draai zie ik hem niet eens, want met een draaibeweging gebeurd er niets met het volume, maar het indrukken (van diezelfde draaiknop) geeft

als je niet snapt wat ik bedoel, google afbeeldingen: KB-2200 van trust

owja, mijn geluidssysteem (mijn speakerset) heeft een apart volumeregelaartje, maar als ik earphones in doe, dan werkt die van mn toetsenbord nog steeds niet (en mn volumeregelaar van mn speakerset dan ook niet meer, maar dat is logisch want die regelt het volume van de speakers, en niet van de computer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan