Volumeregeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Wanneer ik de computer opstart verschijnt er een pop-up schermpje met volumeregeling. Hier is alleen de mogelijkheid aanwezig om op OK te drukken. Het is niet een grote fout, maar wel storend.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de fout " Volumeregeling" niet meer verschijnt bij het opstarten van de computer?

Boerman

Weet je zeker dat dit een foutmelding is?en niet gewoon een instelling van een mediaprogrammatje?

Je zou eens kunnen kijken onder "uitvoeren"-->"msconfig" onder het tabblad opstarten of je daar iets uit moet vinken!

Ik kan wel kijken onder uitvoeren zoals je aangeeft en er staan ook voldoende vinkjes, maar welk vinkje moet ik dan uitschakelen.

Zou je meer specifieke informatie kunnen geven, anders ben ik bang dat ik verkeerde vinkjes uitschakel en alleen maar meer in de problemen kom.

Boerman

Je kan daar alle vinkjes weghalen zonder problemen,alleesn wel verstandig om bijvoorbeeld je virrusscanner aan te laten staan!

Kun je een prinscreentje maken,want zo kan ik dat ook niet bepalen.............

van welk tabblad dient ik printscreentje te maken,anders wordt het een te groot bestand?

Boerman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan