Volumeverschil links/rechts Macbook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Sinds vanochtend doet er zich een probleem voor op mijn Macbook Pro. Via in-ears, koptelefoons of aux-kabels krijg ik links een veel harder volume door dan rechts. Het geluid is rechts wel aanwezig maar op een aanzienlijk lager volume. Het vreemde is dat ik hier gisteravond nog helemaal geen last van had en het probleem zich pas voordeed op het moment dat ik vanochtend m'n laptop opstartte. Ik weet dat het niet aan mijn audio-apparatuur ligt aangezien deze op mijn iPhone wel normaal functioneren.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor, of weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

Alvast bedankt voor jullie tijd,

Menno Held

Niet vermeld in welk programma het probleem optreedt: Is dat ook zo bij audio van systeemmeldingen of (alleen) in muziek afspeelprogramma X?

In ieder geval lijkt het me een balance probleem. Mogelijk staat hier wat je kunt doen (ook voor iTunes, mocht het probleem alleen daar zich voordoen).

Tijs.

Dit is bij zowel audio van systeemmeldingen (volume omhoog en omlaag bijvoorbeeld) als muziekprogramma's (meerdere geprobeerd) het geval.
Ik zal de link even bekijken, bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem is opgelost! Bedankt voor de link dnties! Ik moest in de instellingen alleen de balans weer in het midden plaatsen.

Fijn dat het geholpen heeft.

Nog even je vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan