Voodoo 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rctworld

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Ik ben op zoek naar een direct X 8 of 9 driver voor een Voodoo 2. En ik wil ook weten hoe je programmas die geen videokaart selectie hebben toch met een andere videokaart kan laten werken. Situatie: 1mb onboard via externe kabel aan 3d 12mb kaart die zit dan aan de monitor. De 12mb 3d kaart doet alleen spellen en voor de meeste wordt ie automatisch herkent maar door spellen als No Limits en Rollercoaster Tycoon 2 niet en die wil ik er ook mee laten werken.
Mocht type wat uitmaken:
Maxi Gamer 3D2 pci

Alvast bedankt,

De onboard kun je wel uitzetten maar dan werkt ook de Voodoo niet meer. De Voodoo is in dit geval een doorluskaart.

Voor welke windows zoek je eigenlijk drivers?

Ik heb al drivers voor Direct X 7. Ik zoek drivers voor w95/98SE

Het klopt dat als ik de onboard uitschakel de voodoo 2 ook niet meer werkt. Hij is overigens gedistibuteerd door guillemot maar dat is al lang geleden en toen hadden ze nog patches online staan voor spellen maar die nieuwe spellen hadden ze dan alsnog niet gehad.

Is het trouwens verstandig een koeler erop te zetten??
Ik overclock hem nu met 5mhz(naar 95mhz wat het dan ook voor nut mag hebben) Want daarna wordt ie onstabiel.

Een optie is ergens een PCI VGA kaartje te ritselen met 4 of 8MB, onboard uitschakelen. Dan heb je voldoende power mag ik hopen.

Dat is nou juist het probleem ik heb geen vrije pci sloten meer en agp heb ik ook niet(de kaart is nu denk ik een maand in gebruik: gekocht voor 20 euro)

Kun je via het BIOS niet meer geheugen naar de VGA zetten? (bij gedeeld werk/vga geheugen).

Kun je geen PCI kaart missen?

Welke CPU heb je eigenlijk? (pentium 1 ??)

Nee ik kan er geen 1 missen want ik heb er maar 3: 2x netwerkaart 1x videokaart en nu moest ik weer een geluidskaart hebben voor in isa(maarjah die had ik nog liggen) En ik denk niet dat ik meer naar mijn onboard kan zetten. Want ik heb Phoenix bios en volgens mij heb ik alles op max staan.

Kom eens langs in Almere, die heb ik wel voor je liggen :D

Jij hebt zonder MMX, ik heb ze met...

Oh srry ik dacht dat je het over geluidskaart had. Je mag hem ook opsturen hoor. Alleen ff kijken of ie erin kan.

ja dat wist ik al maar het heb geen nut en ze zijn heel erg duur daarom had ik deze ook gekocht voor de rest doet ie het ook goed

Nee, maar waarom gebruik je twee kaarten als de pci kaart een betere is?

Mensen ga toch is lezen :evil:
Ik kan er neit een uitschakelen als ze aan elkaar geschakeld zitten. En hij werkt ook wel maar ik had alleen wat vragen!
En ga dus niet lopen zijken over een andere videokaart!:evil:
Het lijkt met toch niet zo moeilijk te bergijpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan