voodoo 64 mb videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik heb een voodoo 64 mb videokaart en wil er spellen zoals half-life 1 en 2 en tactical ops en zulke spellen op spellen. maar bij tactical ops als ik night googels aanzet dan wordt het beeld blokkerig. alle gebuowen alles behalve de poppetjes. dan zien de gebouwen eruit alsof ze in ontwerp fase zijn je weet allemaal blokjes. nou is mijn vraag betekent dit dat mijn video kaart dit niet ondersteund.
zo nee waar light het dan aan
zo ja wat voor kaart (niet al te duur) raden jullie mij dan aan. wil er vooral first person shooter op spellen en met de toekomst in zicht halo 2, halflife 2 enzo moet de nieuwe kaart wel een tijdje meegaan
dus wat is het probleem en ligt het aan de videokaart welke nieuwe kaart raden jullie mij dan aan niet al te duur.

alvast bedankt:thumb:

Radeon 9800 PRO is op dit moment heel goed in prijs/kwaliteit verhouding!

9800 PRO kost ongeveer vanaf 180 euri... :)

wat is de verschil tussen de Radeon 9800 PRO en de Radeon 9800 XT.
en passen deze kaarten wel op mijn moederbord
in de agp slot

Tja, jouw moederbord ondersteund geen AGP 8X, maar wel 4X.

De 9800 PRO kan ook wel op 4X AGP draaien, maar dan presteert ie niet zo goed als op 8X.

Halflife zou je hier makkelijk op kunnen spelen, maar ik denk alleen niet dat ie op volle kwaliteit speelt.

ik was toch een upgrade van plan dus. welke moederbord raden jullie mij aan. de socket moet op een amd athlon 1,6 passen.
de moederboard moet
onboard lan hebben
onboard audio
makkelijk upgradeble
en moet de Radeon 9800 XT
oppassen

of zijn er geen moederborden die 5.1 onboard hebben
want dan wil ik er so een

dus alle commentaar is welkom

Laatst bewerkt:
ik heb een moederbord gevonden
wat vinden jullie van deze
asus a7v8x-x moederbord

ze zeggen dat er veel moeilijkheid is met de voeding en videokaart. installeren

bedankt voor alle hulp T_de_vries.
ben der uit. ga een asus a7v8x-x moederbord halen en en ATI Radeon 9800 PRO video kaart. alleen twijfel nog over de voeding. maar bedankt:thumb:

heb nou de standaar voeding er in zitten. volgens mij 250. maar als ik 500 er in zet blaas ik hem dan nie op

Nee hoor, hij levert alleen 500 W (zal wel iets minder zijn) als het nodig is...

wat vind je van deze voeding.

Q-tec dual fan gold 550 watt 230 v inputt
geluidsniveau 32,8

Laatst bewerkt:
plaatje ervan

Bijlagen

• 1069332189.jpg
    1069332189.jpg
    28,8 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug