fener33
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2004
ik heb een voodoo 64 mb videokaart en wil er spellen zoals half-life 1 en 2 en tactical ops en zulke spellen op spellen. maar bij tactical ops als ik night googels aanzet dan wordt het beeld blokkerig. alle gebuowen alles behalve de poppetjes. dan zien de gebouwen eruit alsof ze in ontwerp fase zijn je weet allemaal blokjes. nou is mijn vraag betekent dit dat mijn video kaart dit niet ondersteund.
zo nee waar light het dan aan
zo ja wat voor kaart (niet al te duur) raden jullie mij dan aan. wil er vooral first person shooter op spellen en met de toekomst in zicht halo 2, halflife 2 enzo moet de nieuwe kaart wel een tijdje meegaan
dus wat is het probleem en ligt het aan de videokaart welke nieuwe kaart raden jullie mij dan aan niet al te duur.
alvast bedankt:thumb:
zo nee waar light het dan aan
zo ja wat voor kaart (niet al te duur) raden jullie mij dan aan. wil er vooral first person shooter op spellen en met de toekomst in zicht halo 2, halflife 2 enzo moet de nieuwe kaart wel een tijdje meegaan
dus wat is het probleem en ligt het aan de videokaart welke nieuwe kaart raden jullie mij dan aan niet al te duur.
alvast bedankt:thumb: