Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor de experts-externe hd loopt vast en niet herkend
Hallo hierbij hoop ik dat iemand mij verder kan helpen want mijn externe hd van freecom 250 gb doet het niet meer zoals vroeger
als je hem in je pc stopt en je drukt op deze computer loopt ie vast en zie je ook niet of ie hem leest dat zelfde geld als je op apparaat beheer drukt.
Hij doet het zelfde probleem op elke pc precies hetzelfde dus ik denk dat het aan de hd zelf ligt, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
( Als het nou een usb stick was van 5 euro had ik een nieuwe gekocht maar dat is hij niet )
En btw een usb stick die pc laat vast lopen als je op iets klikt is toch ook best handig bij sommige gevallen:evil:
Ubuntu heeft een fraaie interface; hier kun je achteraf USB-schijven of -stickies inprikken, ook mijn oude stickies worden herkend. Als Nucia of Hirens je schijf niet vinden, heb je bij Ubuntu nog een kans omdat Linux anders (zonder FAT) werkt.
Voor meer info over Ubuntu zie http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=3061649&postcount=11
Een alternatief voor Ubuntu is een opstartschijf van Paragon Backup (of Acronis, dat is betaalware) die op Linux is gebaseerd maar door de stapsgewijze fasering van de interface goed werkbaar is. Met de File Transfer Utility van die schijf heb ik onlangs bij wijze van proef een bestandje van mijn C: (FAT32) plus mijn D: (NTFS) partitie naar een achteraf ingeprikte HD gekopieerd. http://www.paragon-software.com/home/db-express/index.html
Als je bestanden veilig zijn, kun je proberen je partitietabel te repareren met Testdisk. Google maar eens met
testdisk + lange pier
Hallo ik heb gedaan wat je zei ik hem hem trouwens helemaal leeg gehaalt via je programma en erstond dat het een fat 32 lba was dat het ik verandert naar fat 32 Maar hij zag hem als een samsung en geen freecom.
Hij ziet hem nou niet bij deze computer staan en ook niet bij apparaat beheer alleen bij je programmatje je hoort wel dat er iets in je pc doet als je hem aansluit maar hij geeft niks aan en hij loopt ook niet meer vast en weetje wat nog het aller raarste was dat hij toen eerst ingesteld stond op Lokaal station L) ??? Nu niet meer nu ziet hij hem nergens meer alleen in het programmatje nogmaals ? WAT MOET IK DOEN :shocked:
en Google even met de volgende string
site:computeridee.nl testdisk
en dan even studeren.
Als je het te moeilijk vindt, doe dan die UBCD op een schijfje, daar zit bijv. Ranish Partition Manager waarmee je een nieuwe partitie kan maken en formatteren. Je hebt toch alles gebackupt?