Voor / Nadelen van het vervangen moederboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakar2005

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo, dankzij een fabricagefout is mijn moederboard vervangen door een ouder versie van hetzelfde moederboard (Ik zat binnen de garantie termijn) nu is mijn vraag of ik het wel moet pikken dat er zomaar een oudere versie in is gezet. Het type nummer is hetzelde maar de versie is ouder (versie 1.0 ). tot nu toe is mij alleen opgevallen dat ik nu niet alle fans kan aansluiten, daar heb ik eerst weer een stekkertje voor nodig.

er zal wel een reden zijn geweest dat ze je een iets ouderer revisie heben gegeven.
je geeft zelf al aan dat er fabriekage fouten in de ander zat.
dus als ze weer een zelfde gegeven haden had je misschien 99% zekker weer een defect.
een fan aan s***ing minder is niet echt een ramp ;)
gaat er om dat het systeem nu wel goed draaid.

Het gaat om de MSI K9vgm-V

en btw okey gelukkig, dat is een fijne bevestiging

ik had dat niet gepikt .
je levert bord A in met een revisie 2
en je krijgt bord B terug met revisie 1 .
dat wil zeggen dat de fouten in ?? bios en andere zaken zijn verbeterd in rev 2 .
dus wil ik ook een bord met zeker rev 2 of hoger terug hebben .
je koopt een auto 1 .
die door betere verbranding en andere technieken een stuk zuiniger rijd .
de motor kapt er mee en je krijgt een nieuwe motor die ze toevallig hebben liggen .
die een stuk minder zuinig is pik je dat dan ook .
ik dacht het niet
als je A wegbrengt om dat het stuk is dan moet je ook A terug krijgen en niets anders .

ik had dat niet gepikt .
je levert bord A in met een revisie 2
en je krijgt bord B terug met revisie 1 .
.

Maar zo is het niet zo te lezen...
Hij levert bord A in met Rev 2 en krijgt bord A terug met Rev 1 omdat Rev 2 een productiefout heeft

sinds een paar uur heb ik mijn pc weer in gebruik en ging dingen opzoeken op internet... plaatjes. Bij de dest betreffende zaak heeft men gezegd dat er een 24 uur durende test is afgenomen bij bij wijze van spreken een capaciteit van 100 %. Nu liep hij vast exact op de wijze waarop dat gebeurde toen ik een defect (??) moederboard had, natuurlijk is dit maar een keer gebeurd nu. Ik houd het in de gaten... mijn vraag is nu, zou dit wijzen op een software matig probleem ( de harde schijf zat er niet in toen zij de pc naliepen) of is dit moederboard naar de *****?

Maar zo is het niet zo te lezen...
Hij levert bord A in met Rev 2 en krijgt bord A terug met Rev 1 omdat Rev 2 een productiefout heeft
dan ga je toch voor een bord met B.V rev 2.1 of hoger .
en niet voor een oud bord wat ze misschien nog over hadden
ik snap dat niet .
ik had dat zeker niet genomen .
al moest de onderste steen boven komen .

Ik heb het eens gehad met een dvd brander .
Die ging stuk tijdens de garantie .
op de brander stond augustus 2006 .
Ze wilde mij een andere geven daar stond op december 2005 .
Daar nam ik geen genoegen mee .
De pc boer zij het is de zelfde .
Ik zeg dat kan wel wezen .
Maar die is dan wel meer dan 8 maande ouder dan de brander die ik heb gekocht .
Dus ik moet een zelfde product hebben .
Dat kon niet en nog meer bla bla .
Ik heb ze de keuzen gegeven mij een goed exemplaar geven of ik blijf hier de gehele dag op de toonbank zitten .
Het was binnen een minuut geregeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan