Voorbeeld zakelijke powerpointpresentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiOuX_NL

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Hoi,

Wie weet er misschien een internetlink waar voorbeelden staan van (zakelijke) Powerpointpresentaties? Op deze manier kan ik wat inspiratie opdoen. Ik werk namelijk pas sinds kort met dit programma.

Weet trouwens iemand ook een alternatief voor het Powerpointprogramma? In ieder geval een soortgelijk programma met veel meer opties dan Powerpoint?

Bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Meeste bedrijven gebruiken toch Power Point (als je maar goed weet hoe alles werkt ;) ;) )
Anders probeer IRFAN VIEW (gratis) maar download ook de language pack + plug-ins.
Je vind het hier: http://www.irfanview.com/

Succ6
Falco

Misschien kan je beter vragen hoe je de problemen oplost waar je tegen aan loopt in PP. Zo'n heel erge beperkt programma is het namelijk niet.

Sioux_nl,

Ik zou eens een goed boek kopen over powerpoint, dit is echt een raspaardje onder de vieuwers voor presentatie.
Maar zoals wim1960 schreef geef je problemen eens door, zeker weten dat je verder geholpen wordt.

suc6.

Kies in PowerPoint eens voor extra, PowerPoint Centraal.
Je krijgt dan een heleboel mogelijkheden te zien.
Hoe deze opgebouwd zijn kun je zelf bekijken door voor dia bewerken te kiezen en dan vooral bij de actieinstellingen en de aangepaste animatie te kijken.
Gebruik ook de help van PowerPoint.
De meeste mensen maken slecht gebruik van 15% van de mogelijkheden van het programma. (Geld overigens ook voor Excel en Word)
Ik werk op dit moment nog vooral met PP97 maar de mogelijkheden zijn in nieuwere versies alleen maar uitgebreid.

Jan, waar staat dat optie van Power Point Central?
Ik kan het bij tabje Extra niet vinden ??

Groetjes :D
Falco

Geplaatst door Jan van Asseldonk
Kies in PowerPoint eens voor extra, PowerPoint Centraal.
Je krijgt dan een heleboel mogelijkheden te zien.
Hoe deze opgebouwd zijn kun je zelf bekijken door voor dia bewerken te kiezen en dan vooral bij de actieinstellingen en de aangepaste animatie te kijken.
Gebruik ook de help van PowerPoint.
De meeste mensen maken slecht gebruik van 15% van de mogelijkheden van het programma. (Geld overigens ook voor Excel en Word)
Ik werk op dit moment nog vooral met PP97 maar de mogelijkheden zijn in nieuwere versies alleen maar uitgebreid.

Ik heb Powerpoint XP, maar zie bij Extra geen "ppt centraal". Mijn help kan er ook niets van maken.

Ik heb ik momenteel niet tot mijn beschikking, kan dat even niet nazoeken. Bij PP97 zit het wel onder extra.
Mogelijk heb je ook iets aan deze cursus

Bijgaand de gezipte PPCentrl.pps van PP97.

Zip is dus te groot: 233kb
Kan die eventueel wel mailen.
Staat ook op de CD van office97.

Toegevoegd:
Kijk eens hier . Daar staan ook bruikbare tutorials en voorbeelden bij.

Laatst bewerkt:
Jan ik weet niet als SiouX_NL dat zipje nodig heeft van Office97. Dat moet hij zelf weten.
Jou linkje 1: cursus = plaats maar een link dat niet begint met downloaden !!! :( :(
Link 2: dat is toch niets! Dat vindt iedereen toch = beveiligings updates van Microsoft.

Jan,

Nuttige linkjes. Dank. Ik gebruik geen PP2002 (ik ben tevreden met 2000) maar dit geeft wel wat informatie voor mijn cursisten, waarvan er enkele wel XP gebruiken.

Groeten,

Oja,

Het probleem waar ik mee zit op het ogenblik, is dat het mij niet lukt om 2 gifjes (bewegende plaatjes) tegelijkertijd te laten bewegen.

Het zou mooi zijn als jullie weten of dit mogelijk is :).

Hoi Sioux,

Kies invoegen figuur uit bestand.
Kies eerst bij bestandindeling: GIF-indeling.
Zoek vervolgens jouw Gifje en Kies invoegen.

Voer vervolgens op dezelfde manier het volgende gifje in.

Kies F5 om de presentatie te starten en voila het beweegt.

Succes!

alternatieven Powerpoint

Er bestaan diverse alternatieven voor powerpoint, mn als het het samenstellen van een fotoalbum betreft.
Bekijk eens: Photopulse, SlideShow ultra gold en Flipalbum Pro:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan