Voorbeeldvenster in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, één probleem opgelost in elk geval! Mijn systeemherstel lijkt weer naar behoren te werken. Het stond op handmatig en dat heb ik nu op automatisch gezet. Bedankt voor de tip! Wat betreft het voorbeeldvenster, dat is nog steeds hetzelfde. Ook na systeemherstel nog hetzelfde probleem.

Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb geen dvd van Windows, dus ook geen registratiecode. Mijn nieuwe pc kwam met Windows er al op en ik heb dus alleen een soort van recovery programma, maar hoe dat verder werkt heb ik nog niet geprobeerd. Vind ik ook wat eng eerlijk gezegd.

Ik heb inmiddels de stappen van de recovery gevolgd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Probleem opgelost! Ik heb een tijdje geleden IE9 geinstalleerd en dat was het dus! Dorado, bedankt voor al je tips hoor!

Geweldig nieuws! Maar hoe heb je het nu uiteindelijk opgelost? Heb je IE opnieuw geïnstalleerd of opnieuw ingesteld?

Ik heb IE9 verwijderd en werk nu dus weer met IE8. Eigenlijk wil ik wel weer verder met IE9 dus in feite een beetje half opgelost, maar ik weet nu in elk geval waardoor het veroorzaakt werd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan