Voorbeeldweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hoi allemaal,
normaliter heb ik in Outlook de voorbeeldweergave aanstaan.

nu sloot ik vanmiddag Outlook af en kreeg foutmelding. ik gewoon afgesloten en nu krijg ik deze niet meer terug. Instellingen staan goed geloof ik (zie afbeeldingen)...

wie o wie weet nog wat, of moet ik gewoon even herstelinstallatie starten??

Herbert

afb1.gif

afb2.gif

Ik zie "geen autovoorbeeld" aangevinkt.
Verder weet ik er niet veel van.

autovoorbeeld is wat anders dan voorbeeldweergave!!

Zie je wel dat ik er niet veel van weet? Kwam per ongeluk in dit topic. Succes verder met de oplossing van je probleem.

:thumb:

Hmm.. dit is heel vreemd. Probeer inderdaad even de herstelinstallatie uit te voeren....

Hoop dat het helpt , hier valt vrij weinig over te zeggen aangezien alle instellingen goed staan. Je zegt dat er een foutmelding was, er zal íets niet goed zijn gegaan en een fout in Outlook gekropen zijn.

Succes

ik heb inmiddels de herstelinstallatie uitgevoerd, maar het is niet opgelost.

ik denk dat ik maar even een backup-je maakt van mijn mail en mijn adressen, en dan opnieuw installeerd.

bedankt voor de reacties, en ik zal ff laten weten of het wel of niet wordt opgelost!

Ja, exporteer het maar even en doe dat dan maar ja... ik zou het ook niet weten

graag gedaan
redface.gif

op een of andere manier kwam ik bij toeval in de menubalk bij Beeld terecht...daar zie ik Voorbeeldweergave staan...en ja hoor

=> HIJ DOET HET WEER!!!! <=

khad nog wel een backup gemaakt, en Outlook opnieuw geinstalleerd dus misschien was er toch iets niet lekker (zoiezo met de import/export-functie niet)

bedankt voor de hulp

grtz
Herbert

:thumb helpmij.nl :thumb:

Je beseft hopelijk wel dat als Outlook een bericht met een virus in de voorbeeldweergave opent, het virus direct actief kan worden (geldt niet voor virussen in de bijlage, maar wel voor virussen verborgen in html opmaak etc. -meestal trojan horses).

Bij mij staat voorbeeldweergave dan ook altijd uit, ik bepaal eerst zelf of ik de afzender wel vertrouw en open daarna pas het bericht.

Bij de voorbeeldweergave kun je ook de mailtjes verwijderen voordat je 'm hebt geopend...

Jammer genoeg, het mailtje is dan al door Outlook geopend, dus je kan niets meer 'voor' het openen. Er bestaat geen 'voordat' meer. Een evt. virus weet echt niet of jij het openen via toetsenbord of via een programma hebt laten doen.

//edit// via toetsenbord is trouwens ook via een programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan