Voordeel Powerpoint omzetten naar Flash?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krien

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo,

Ik ben voor mijn werk met een powerpoint presentatie bezig waar veel foto's en filmpjes in zitten. Hierdoor wordt het bestand erg groot.
Iemand vertelde mij dat ik het bestand om kon zetten naar Flash.
Wordt hierdoor het bestand kleiner?
Maar blijven de filmpjes dan nog gewoon afspelen en de ingestelde animaties in Powerpoint bij tekst en foto's ?

Of misschien een betere tip om het hele bestand te verkleinen?

De presentatie gaat ook naar externe partijen en het blijkt dat niet alle computers dit bestand soepel kunnen draaien.

bedankt alvast

Als het goed is kun je plaatjes, en daarmee in feite je hele PP presentatie comprimeren; wordt het een stuk kleiner van.

Oke dat klinkt goed.

Ik ga het toepassen als de presentatie helemaal klaar is.

Bedankt voor de snelle reactie

Dit vond ik Powerpoint 2003:

Selecteer een of meer afbeeldingen (afbeelding: een bestand (zoals een metabestand) dat u als groep kunt opheffen en bewerken als twee of meer objecten. Of een bestand dat als één object kan worden bewerkt (zoals een bitmap).) in een bestand.
Klik op de werkbalk (werkbalk: een balk met knoppen en opties die u kunt gebruiken om opdrachten uit te voeren. U kunt een werkbalk weergeven door op Aanpassen te klikken in het menu Extra en vervolgens op het tabblad Werkbalken te klikken.) Afbeelding op Afbeeldingen comprimeren .
Opmerking Als u de werkbalk Afbeelding niet ziet, wijst u in menu Beeld naar Werkbalken en klikt u op Afbeelding.

Selecteer de gewenste opties.

Dank je wel maar wij werken hier nog met Powerpoint 97 :confused: En daar vind ik die optie niet zo snel. Maar ga nog wel even zoeken.

Ik ga nu eerst proberen zelf een programma te vinden waar ik de filmpjes kleiner kan maken. Iemand zou dat voor me doen maar heeft het erg druk dus dat schiet niet echt op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan