Voordeel Thunderbird boven Windows live Mail in 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Wat is nu eigenlijk het voordeel van Thunderbird boven het standaard mail programma van Windows 7?

Ik heb het gedownload nadat ik het advies hier op het forum, andere sectie, gekregen heb.

Is het handiger of beter? Nu ik de mailfunctie van 7 zie, vind ik dat ook best overzichtelijk.

mij bevalt thunderbird niet. Ik heb mijn oude root van outlook eronder hangen, er zijn 3 postvakken in, die van thunderbird en van de oude outlook. Het verplaatsen van een bericht naar een map kan alleen ingewikkeld, je kunt niet slepen met bestanden. bij het beantwoorden van een mail zit het origineel in de weg en ik krijg dit niet veranderd. Ook de layout van de mails bevalt mij niet. Ik ben niet bepaald een microsoft fan, maar de outlook vind ik wel wat makkelijker in het gebruik

:confused:Hoi,

Dank voor je reactie! ik had Thunderbird gedownload maar het beviel mij ook niet. Heb windows 7 en kon steeds geen contact maken met Mozilla. En steeds de andere mailadressen die niet werkten. Dus nu windows live mail. Mooie opzet. Mijn mailadressen links in menuutjes rechts de mail en deze opent verder rechts. Werkt erg prettig en zonder problemen dus Thunderbird verwijderd.

mij bevalt thunderbird niet. Ik heb mijn oude root van outlook eronder hangen, er zijn 3 postvakken in, die van thunderbird en van de oude outlook. Het verplaatsen van een bericht naar een map kan alleen ingewikkeld, je kunt niet slepen met bestanden. bij het beantwoorden van een mail zit het origineel in de weg en ik krijg dit niet veranderd. Ook de layout van de mails bevalt mij niet. Ik ben niet bepaald een microsoft fan, maar de outlook vind ik wel wat makkelijker in het gebruik

Helemaal niet ingewikkeld, de oude mails in de outlook zijn gewoon te verslepen, ik heb het zojuist uitgeprobeerd. Heb je de nieuwste versie TB 3 ? Ik heb 5 mailadressen met elk een eigen Postvak IN en Verzonden box, probeer dat maar eens met Outlook zien te regelen, dan moet je allerlei berichtregels verzinnen ! Dit kan trouewns wel met Windows Live Mail, maar ik werk liever met TB 3, 't is wat je maar gewend bent. Ik herinner me nog de strijd tussen WordPerfect 5.1 en de eerste WORD versies, dat was ook zo iets, veel mensen wilden met WP blijven werken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan