Voordelen van Nieuwsgroepen i.v.m. Torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

90benjamin90

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Goeiedag,

Ik ben een gebruiker die veel films door middel van torrents binnenhaalt. Het lastige met dit is dat het overzetten van de films op dvd soms erg lastig gaat.

Bij een .AVI bestand is dit meestal zo gefixt, maar met een BluRay bestand die veelal in .MKV extensies zitten is dit lastiger om daar een sub bij te gooien. En wat zie je terug aan kwaliteit van deze 4.5 Gb aan filmbestanden wanneer je deze op een gewone DVD brandt.

Ik werd gister gek doordat het maar niet lukte om SIMPEL de film met sub op een dvd te branden. Gebruikte. WinAvi, en dan komt er een audio folder en een video folder. Wat ik daarna met de videobestanden deed kwam niet tot een resultaat waar ik op hoopte.

Toen zei een vriend van mij van, nieuwsgroepen zit de ondertitel er meteen bij en deze kun je vervolgens meteen als data op een DVD branden. Ook als BluRays. Zo gepiept.

Nu zit ik te twijfelen of het niet beter, handiger, sneller is om te gaan downloaden vanaf een nieuwsgroep. Wat zijn de voordelen en of nadelen van het gebruik hiervan ten op zichte van torrents?

Alvast bedankt!

De bestanden zijn exact hetzelfde. Dat je bij nieuwsgroepen vaken bestanden vind met Nederlandse ondertitels veranderd niets aan het feit dat de data an sich bij beide vormen hetzelfde is

Dat ligt inderdaad niet aan de nieuwsgroepen, je hebt alleen meer keuze uit verschillende bestanden.
Meestal haal ik mijn films binnen via nieuwsgroepen en deze zijn altijd ondertiteld, maar je moet de weg wel weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan