Voordeligslapen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg: Wow!

Netjes hoor. Strak design, daar hou ik van. Ziet er m.i. professioneel uit. Niks meer aan doen.

Als je een actie aanbied op een site zou het ook zo moeten zijn dat ik alles van de actie kan zien en niet een offerte moet aanvragen over een product(wat je kunt aanraken). Als ik dit soort acties zie klik ik gelijk weer weg.

En je bent vergeten je buttons onderin aan te passen. Deze passen absoluut niet bij het design. Slordig

HTML:
<body onload="MM_preloadImages('file:///C|/Users/Lerrie/Documents/Documents/Websites/Nieuw design/images/menu/matrassena.jpg','file:///C|/Users/Lerrie/Documents/Documents/Websites/Nieuw design/images/menu/beddena.jpg','file:///C|/Users/Lerrie/Documents/Documents/Websites/Nieuw design/images/menu/accessoiresa.jpg','file:///C|/Users/Lerrie/Documents/Documents/Websites/Nieuw design/images/menu/offertea.jpg','images/menu/homea.jpg')">
Het C:\...\matrassena.jpg bestaat online niet, dus die zul je eventjes moeten aanpassen ;)

Bedankt voor de tips, wat de acties betreft: Wij werken alleen maar met offertes. Onze website is bedoelt voor de mensen die al weten wat ze willen, en alleen kijken of ze het ergens anders (bij ons) goedkoper kunnen krijgen, en niet om nieuwe klanten te laten zien wat er allemaal mogelijk is. Maar toch bedankt voor de tip!

Ik heb de buttons wel aangepast (Als je de verzend buttons bedoelt) maar het kan zijn dat je ze alsnog niet bij het design vind passen!

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan